Hai, să ne strigăm iubirea!


Hai, să ne strigăm iubirea-n gura mare,
s-o ducă vântul, pe aripi de ecou, departe,
să se audă, până-n cea din urmă zare,
că nimeni şi nimic nu ne mai desparte!

Hai… să ne strigăm iubirea-n gura mare,
s-o ascundă vulturii-n vârf de munte,
de ploi şi de furtuni, s-o scalde-n soare,
s-o facă poveste, pentru cei ce vor s-o-asculte!

„Iubeşte-mă!, mi-ai spus, ţinându-mă de mână,
iubeşte-mă ca luna, ca noaptea şi ca vinul,
iubeşte-mă acum, şi ieri, şi mâine, făr-a privi în urmă,
iubeşte-mă tăcut, iubeşte-mă râzând şi eu-ţi voi fi destinul!”

Şi te-am iubit ca luna şi te iubesc şi mâine,
tu mi-ai fost destin şi soartă eu ţi-am fost
şi pod mi-ai fost şi drum mi-ai fost, spre tine,
iar lumea, dintr-o dată, a căpătat un rost.

Hai, să ne strigăm iubirea-n gura mare,
s-o scrie cronicarii-n ceaslovul de iubire,
când, ţinându-ne de mână, ne vom topi în zare
şi ne vom transforma într-o dulce amintire!

9 comentarii

Din categoria poezii, poezii de dragoste, poezii proprii

9 răspunsuri la „Hai, să ne strigăm iubirea!

  1. Frumoasă poezie,de amintit şi de împărtăşit mai departe pe Facebook ! 🙂

  2. Si eu strig la fel: da! Uite o poezie frumoasa si foarte delicata!

  3. Pingback: Deducţie | Caius

  4. Pingback: Briza marină « Ilarie

  5. Pingback: De iarnă | Ana Usca

  6. Hai, lasa-ma! Raportat pentru continut neadecvat?!?!?!?
    Poate pentru sfertul de neuron pe care „binevoitorul” il detine in marele tomberon pe care il poarta!!!

    Dar…hai, sa ne strigam iubirea! Si sa lasam pe altii sa isi urle micimea sufletelor lor! 🙂
    O duminica magica iti doresc!

    • Da, pentru conţinut neadecvat: „Warning: We have a concern about some of the content on your blog. Please click here to contact us as soon as possible to resolve the issue and re-enable posting.” Acesta este mesajul de avertizare. La fel, iţi doresc, dragul meu, o duminică, o săptămână cu minuni!

Lasă un comentariu