D’ale lui Victor…


gelozii

Eu şi soţul meu,  într-o cameră, făcând planuri de bătaie pentru ziua în curs şi cele ce vor urma, înainte ca George să plece spre birou. Victor se joacă în cealaltă cameră. Îl auzim strigând:
– Mami, vino şi mai stai şi cu mine, nu numai cu tati!
– Tati va pleca imediat la serviciu, Victor şi voi sta cu tine toată ziua!
– Uraaaaaaa!!!!!! se aude, ca răspuns, după care:
– Tatiiii !!!!!!
-Da, puiul meu! îi răspunde taică-său, topit după odrasla-i.
-Paaaaa!!!!!!!!!!!!

declaraţii de dragoste

– Mami, eu vă iubesc atât de mult pe tine şi pe tati, că nici nu mai pot simţi cât de mult vă iubesc!

12 comentarii

Din categoria copil, copilărie, D'ale lui Victor, de suflet..., părinţi

12 răspunsuri la „D’ale lui Victor…

  1. ti-am mai zis ca-mi place de mor, nu? 🙂

  2. Ooo…ce copil dulce! sunteti niste parinti exemplu; cred ca tare mandri ar trebui sa fiti…

  3. un frumos inceput de zi…. 🙂
    vine ca o terapie… 🙂

  4. Am dat, din fericire, peste blogul tău și-am tresărit. Căutam de ceva vreme un blog care să fie și pe nișa mea, să nu mă mai simt singură…Ce-am găsit aici a fost…Un Victor de-o vîrstă cu Sabina și-o mămică mîndră, iubitoare și „pîrîcioasă” ca mine 🙂
    Ne facem „bloguri de cruce”? Oricum, eu îți voi mai călca pragul!
    Duminică frumoasă!

    • Draga mea, îţi mulţumesc şi bine ai venit! Sigur ne facem „bloguri de cruce”! 🙂 Pe moment, am însă o problemă: se pare că blogul a fost raportat pentru „conţinut neadcvat” (!!!!!!) şi nu pot să adaug legături noi şi nici să postez, până ce domnii de la WP se vor lămuri că nu chiar atât de neadecvată. 🙂 Imediat ce se va rezolva problema, te voi adăuga în lista mea de prieteni, cu tot dragul. Toate cele bune şi pupici, în special, pentru Sabina! 🙂

      • Ups, în prag de sărbătoare avem printre noi „umblători” puși pe fapte „bune”. Îmi pare rău să aud așa ceva, cu atît mai mult cu cît pe zi ce trece mă închid cu tot mai multe lacăte în bula mea de aer proaspăt și bun. Se pare că nu voi descuia multe prea repede, lumea nu se face mai omenoasă…
        Cît despre frăția blogurilor, avem timp, important e că ne-am găsit!
        Salutăm, cu drag, un Victor isteț și-o mămicăăăă…! 🙂

  5. Cat de scump:X!! Sa va aduca numai bucurii si raze de soare in familie!!!

Lasă un răspuns

