Apel umanitar


În judeţul Prahova, la Valea Plopului, există un aşezământ aparte. Acolo, îşi trăiesc viaţa aproximativ 33o de suflete:  „Copii ai străzii, orfani, femei fără ajutor, tineri care nu au unde locui, de [care] se ocupă o asociaţie de voluntari condusă de un preot. (n.n. Preotul Nicolae Tănase)…toţi trăiesc din donaţiile celor care trec din când în când pe aici. „Sugari, şcolari, fete însărcinate, mămici bătute de soţi şi alungate de acasă cu tot cu copii, nu există limită de vârstă, oricine bate la uşa preotului Tănase are loc pentru un trai decent.” Am găsit această descriere aici.

Am hotărât ca, sâmbăta viitoare, 18.12.2010, să merg acolo, cu donaţii în hăinuţe, alimente şi jucării, detergenţi, veselă, etc. Victor a primit, deja, misiunea de a sorta jucăriile pe care doreşte să le ofere cadou copiilor de la Valea Plopului. Apelul meu pentru voi, în special pentru cei din Bucureşti şi împrejurimi, care doriţi să vă implicaţi şi să donaţi ce credeţi că puteţi, este să mă anunţaţi şi, fie doriţi să mergem împreună, fie să-mi lăsaţi coletele voastre, iar eu vă voi aduce dovada ducerii lor acolo, pe care, de asemenea, o voi posta şi aici, pe blog. Adresa mea de e-mail este adelaonete@gmail.com, iar numărul de telefon 0766.241.219.

Mai ştiu pe cineva care s-a implicat în această poveste.

Vă mulţumesc!

P.S. Pentru cei care veţi dori să faceţi donaţii în bani, găsiţi  aici toate detaliile necesare.

33 comentarii

Din categoria campanie, campanii, copil, copilărie, de suflet..., diverse

33 de răspunsuri la „Apel umanitar

  1. Am invatat sa nu mai judec pe nimeni. Mereu exista cate o poveste in spatele povestii.

    • Mica precizare:
      Initiativa este demna de toata lauda! Nu as vrea sa se inteleaga altceva.
      Comentariul anterior se refera la refuzul meu de a empatiza din oficiu cu cei care ajung sa fie victimele agresiunilor de orice fel. Nu exista actiune fara reactiune. De ce sa ne ocupam doar de reactiune?

  2. Asezamanatul a fost facut pentru copii orfani. De ceva timp, femeile agresate/date afara si-au luat copii si-au venit aici, la Valea Plopului pentru ca au gasit intelegere si un loc unde sa-si creasca copii, pe ai lor si pe ai altora de care nu s-a vrut sa se mai stie.
    La Valea Plopului nu sunt numai 330de suflete. Sunt dublu ca numar, insa, au fost luati in ingrijire de catre sateni. Preotul Tanase i-a plasat la acestia si donatiile facute imbracaminte/alimente o parte ajung si la satenii care si-au asumat responsabilitatea cresterii copiilor orfani.
    Povestea din spatele povestii?! Or fi, insa eu consider ca e important si cine ti-o spune, si ce-ai vazut cu ochii proprii si mai ales, indiferent ce ar fi, stiu ca au nevoie de ajutor.
    Frumoasa initiativa, felicitari!

  3. adela, pe preot il cheama marian, nu nicolae. si in valea plopului sunt 24 de biserici. bine din astea 24, doar 3 sunt gata. iar preotul e un om exceptional, ştiu ca mitu, vicele de la LTCOR Mz, il aducea prin mizil la cate o agapa sau seara „creştinească”. in rest toate cele bune şi frumoasă iniţiativa ta. dacă ai vreun banner (eu nu am timp sa fac aşa ceva), trim. pe bogdanb.pingu at gmail dot com şi il postez si eu. desi, nu cred ca vei face mare brânză.

  4. ps: nu cred, pentru că e greu sa mobilizezi oamenii macar sa dea mai departe, da’păi să ii si mai sensibilizezi

  5. Departe de noi Bucureștiul… Iar poșta română e cum e. Mi-a adus un pachet din Germania după o lună. Nici nu-mi pot închipui cât i-ar lua de la Tg. Mureș în capitală, în perioada sărbătorilor, așa că mă voi rezuma la cele două gemene orfane din Căpușu, cărora le voi fi Crăciuniță. Oricum, mult succes!

  6. Pingback: Ivona Boitan – Negru de fum | Ioan Usca

  7. Pingback: SINAGOGA NEOLOGĂ DIN BRAŞOV (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  8. Pingback: Machiavelique? – Silavaracald

  9. Am sa vad cu ce pot sa ajut.
    Felicitari!
    Sper sa poti da o mana de ajutor si celor de la http://www.cartipentruorfani.ro/
    Ajutorul consta in carti pentru orfani.

    Carti pentru orfani – sa ii ajutam cu totii

  10. Treaba este foarte serioasa, iar donatiile pot fi verificate.

  11. Pingback: DACĂ E DUMINICĂ, E… FOLK (36) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  12. Pingback: SINAGOGA NEOLOGĂ DIN BRAŞOV (3) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  13. Pingback: De Craciun sa fim mai buni « Totul despre copii

  14. Pingback: A ispiti, ispitire… | Noaptebunacopii's Blog

  15. Ma bucur ca Victoras e implicat

  16. Pingback: Uman, umanitar, omenesc – solidaritate | Noaptebunacopii's Blog

  17. Pingback: O altfel de zi… | Noaptebunacopii's Blog

  18. Pingback: Lumini de sarbatori! | Virtualkid

Lasă un comentariu