„De ce să-mi fie ruşine, dobitocule?”


15 comentarii

Din categoria întrebări şi răspunsuri, campanii, ce credeti?

15 răspunsuri la „„De ce să-mi fie ruşine, dobitocule?”

  1. Pingback: “De ce să-mi fie ruşine, dobitocule?” - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Fotografii altfel. Din vacanță…

  3. Pingback: Adevăr | Nataşa

  4. Daca NU citesti acest mesaj vei primi 1 milion de euro. Prea tirziu! L-ai citit. Trimite mai departe, e incredibil! chiar functioneaza! Si eu l-am citit si nu am primit 1 milion de euro.

    INTRA PE http://bancuri-prea-tari.blogspot.com/ SI LASA UN MASS SAU UN COMENTARIU

    VINO SI TU SI COMPLETEAZA ANTOLOGIA DE MASS-URI CARE VA FI PUBLICATA INTR-O CARTE.

    CELE MAI TARI MASS-URI DE MESSENGER

  5. Pingback: Alternative | Caius

  6. eram la mare!
    daca stiam, mergeam si eu sa incerc sa o iau in barba de la sefu’….

  7. Pingback: Drum spre devenire… (18) « Cristian Dima

  8. Pingback: Hârtii îngălbenite – Trucuri – 1 « Link-Ping

  9. Daca a fost capabil sa loveasca un copil, ma astept la orice de la semi-presedintele tarii.Mai are sa împinga un batran pe scari si sa-i fure pensia… si atunci va putea spune (desigur,cu mandrie) ca le-a facut pe toate.Sau va fi un trucaj ordinar din nou?

  10. mi-am dat seama ca nu am vazut pixelul albastru!

Lasă un comentariu