D’ale lui Victor…


… reflecţii politice

Într-una dintre dimineţile acestei săptămâni, când Victor protesta că nu vrea să meargă la grădiniţă, am încercat să-i spun cum că este necesar să meargă, pentru că avem nevoie de ajutorul lui, mai ales acum când banii se câştigă mai greu, când este o perioadă mai grea, etc., etc.
– Păi, cum, tot nu a trecut criza? mă întreabă el mirat.
– Nu.
– Numai Băsescu e de vină! a concluzionat el supărat.
(Notă: nu discut politică în faţa lui sau cu el.)

 

… constatări

Într-o altă dimineaţă, în drum spre grădiniţă. Înnorat.
– Mami, în dimineaţa asta, soarele a fost mai somnoros, de asta nu se vede, pentru că încă doarme.

 

amabilităţi

Victor, în bucătărie, jucându-se cu nişte şerveţele, se plictiseşte şi începe să le împrăştie pe masă, după care pleacă. Îl strig, revine în bucătărie şi-i zic:
– Bine, Victor, ce ai făcut aici? Ţie îţi place?
– Nu, mămica mea dragă!

 

… drăgăleşenii

– Mami, tu simţi pupicurile pe care ţi le trimit eu de la grădiniţă?
– Da, iubitul meu, le simt. 🙂
– Şi ce faci cu ele?
– Le strâng şi le ascund la inimioară.
– Dar tu nu-mi trimiţi mie?
– Ba da, din toată inima.
– Păi, cum tot pe ale mele?
– Nu, pui, mami are două camere în inimioară: într-una dintre ele strâng pupicurile de la tine, din cealaltă ţi le trimit pe ale mele.
– Să ştii că eu am patru camere: dintr-una îţi spun că te iubesc, în a doua pun pupicurile tale, din cea de-a treia îţi trimit pupicurile mele şi din a patra fac pupicurile să treacă prin pereţi, ca să le poţi primi.

38 comentarii

Din categoria copil, copilărie, D'ale lui Victor, de suflet..., inocenţă

38 de răspunsuri la „D’ale lui Victor…

  1. Pingback: D’ale lui Victor… - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: VOT GRIŞKA « Mustăţi lungi, gheare lungi

  3. Marian

    Victor iti stie slabiciunea Adela asa ca stie cum sa iasa din orice incurcatura!Te pui cu copiii!!! Te pup- Marian

  4. ha, ha, ha!
    Si noi mai avem faze de protest legate de mersul la gradinita. Cunosc destul de bine cum poate fi.

  5. Dragalaseniile copiilor ne insenineaza viata.:)
    Zambesc de dimineata, de data asta datorita tie si lui victor.
    Multumesc.:)

  6. Pingback: Muncile lui Caius | Ioan Usca

  7. Pingback: Şi eu? | Nataşa

  8. La noi era: recolerarea pensiilor,la intrebarea :iti place ce e aici?, raspunsul : nu ma deranjeaza cu nimic!
    :))
    Dragalasenii si iubiri.

  9. La ultima fază, te-a luat, Adeline! Are patru, nu doar două, ca tine!
    Teribil, puștiul!
    Ce bine că scrii toate astea. Altfel, s-ar pierde și ar fi păcat.

  10. Ai un baiat „minune” 😀

  11. Pingback: Despre tâlhărie. În particular | Amour de jour

  12. Trezirea dimineata, cand si soarele este somnoros, nici acum nu-mi place! 🙂
    Pupici pentru Victor, imbratisari pentru tine! 🙂

  13. Pingback: PAstilele (etapa a VII-a) « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  14. Din experienta mea,despartirile prea lungi sunt cea mai proasta alegere. Este ca si cum ai taia coada cainelui din mai multe incercari.

  15. Sfatul meu ar fi acela ca si schimbatul hainelor ar trebui lasat in grija educatoarei, orice incercare de a da explicatii copilului fiind un prilej de noi lamentari. Si faptul ca simte o mica slabiciune,il va determina sa fie si mai hotarat a doua zi. Uneori sunt necesare si decizii dureroase.

    • Bună seara, doamnă educatoare şi bine aţi venit! 🙂 Discuţia cu pricina era acasă, înainte să plece spre grădiniţă. De dus, îl duce soţul meu, tocmai pentru că de mine se dezlipeşte mult mai greu. El ştie foarte bine că şi de ce trebuie să meargă la grădiniţă, dar este ca picătura chinezească. Nu-i place, pentru că este foarte legat de noi. Mă rog, povestea e lungă. 🙂
      Dar, până la urmă, ne descurcăm noi, nu are de ales. 🙂

  16. Victor e un dragalas si are un spirit de observatie deosebit. Pana si el stie care e problema cu criza economica. 🙂

  17. Pingback: Cei 50 centi cantaresc acum cu 30 kg mai putin « Gabriela Elena

  18. Pingback: Două mâțe Serafine! « Mirela Pete. Blog

  19. Pingback: Blogway. The only way!! | Cojocarii

  20. Iote, de-aia sunt io fanu’ număru’ unu a lu’ Victor:
    „[…]- Ba da, din toată inima.
    – Păi, cum tot pe ale mele? […]”
    Am râs juma de oră. =))

    • 🙂 Vreau să-ţi spun, Victor, că este extrem de atent la detalii şi are proprietatea termenilor, ceva de speriat. Sesizează lucruri pe care mulţi dintre adulţi nu le-ar sesiza. Nu ştiu dacă ai citit-o şi pe aia cu „ceapa”. I-am spus că-l iubesc când miroase a ceapă (mâncase salată de roşii şi când l-am pupat, se scuza, cumva, că miroase a ceapă). Iar el m-a întrebat imediat „Şi când nu miros a ceapă, nu mă iubeşti”? Afurisitul ală de „când” mi-a jucat feste. 🙂

  21. Imi place la nebunie cand ne mai povestesti ce spune Victor, intotdeauna copiii au un mod proaspat si inedit de a vedea lumea.

  22. Vezi, până și copiii știu cum stă treaba cu politica în țara asta. :)))

    Ultima a fost absolut genială!!! Mă-nclin! 🙂

  23. Să vezi când s-o face el mare și-o să-ți pună perlele la el pe blog! :))))

  24. Pingback: Nu mai scriu aici … « ÎNK TÂNĂR, ÎNK CITITOR

Lasă un comentariu