Show must go on


Adică, în traducere liberă: intrai în horă, trebuie să joc. E vorba tot de concursul de PA-uri, organizat şi găzduit de Călin. Eu înţelesesem că sunt cinci etape, dar nu, spectacolul continuă. Nu că nu mi-ar plăcea. Dar, na, devine deja clişeu: vă rog citiţi, placeţi (sau nu), votaţi (sau nu). Eu sper să da. 🙂

Tema acestei etape este „frica„.

Am participat cu două proze arhiscurte, cele de mai jos:

Şi plecă

Închise ochii. Mâna sa mică se ascundea în palma lui, ca un porumbel speriat, aşa cum se întâmplase mereu. Se gândi la toate minunile din viaţa ei, la urcuşuri şi coborâşuri, la tot ce a însemnat viaţa lor împreună. El o privea cu aceiaşi ochi albaştri, ca în prima zi. Cu cealaltă mână îi mângâia părul încărunţit. Pe patul de spital, părea atât de mică şi de fragilă! Nu putea să o lase să plece! Nu acum şi nu aşa. Ea deschise ochii şi-i şopti, zâmbindu-i: “ Nu plânge, nu-mi este frică!” Şi plecă.

şi

Dragă Dumnezeu…

“Nu mi-e frică, nu mi-e frică, de bau-bau!” Stătea cu năsucul lipit de geamul mic şi aburit şi privea copiii din curte, care ţopăiau veseli şi cântau cât îi ţinea gura. Îşi dorea atât de mult să fie acolo, să se învârtească până ar ameţi şi să strige că nici ei nu-i este frică de bau-bau! Dar… îi era. Îşi făcuse loc în sufletu-i, odată cu plecarea părinţilor şi sosirea ei aici. Se simţea singură şi speriată. Strânse la piept păpuşa mică şi începu o nouă scrisoare: „Dragă Dumnezeu, ştiu că…”

41 comentarii

Din categoria proză

41 de răspunsuri la „Show must go on

  1. Pingback: Show must go on - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Marian

    The show goes on and you must go with it!Not bad for the readers but „fishy” for the participants!Enjoy your stories, Adela and…,best of luck! Te imbratisez- Marian

  3. Pingback: Păzindu-te, iubindu-te… «

  4. Am votat (aici, fireşte!)…

  5. Prima îmi place mai mult. Mi se pare mai dramatică. Doar că, dorind să te încadrezi în numărul de semne permise ( 😀 ), ai mâncat un ”s” de la ”ascundea”. 😀

  6. si eu stiu ca cinci trebe sa fie, sa-ti spun drept habar n-am cate au fost pana acum, las sa fie!

    (Cine sa fie sub Bau-Bau?)

  7. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 41) « Blogul lui Teo Negură

  8. Pingback: Rătăcire « Cristian Dima

  9. Pingback: Poate vă era dor… « Mustăţi lungi, gheare lungi

  10. buna ziua, ati fi de acord cu un schimb de link cu blogul meu http://www.crixti.net ?
    Eu deja va am trecut in blogroll. Multumesc si o zi buna in continuare.

  11. Să ai muuuult succes! Sper ca talentul tău să fie răsplătit! 😉
    Pupici

  12. Of, câte reguli. Eu m-am pierdut deja.
    SĂ faci si o listă cu textele tale. Știu că mi-au plăcut toate, dar au fost foarte multe 🙂

    • Păi, probabil, la finalul concursului, le voi posta pe toate într-un articol, să-şi aducă oamenii aminte de ce m-au votat. Sau de ce nu. 🙂 Prea multe nu-s, cred că vreo 7. Prima etapă am ratat-o. Am participat la următoarele 5 (incluzând-o pe cea în desfăşurare), la ultimele două, cu câte două texte.

  13. succes în continuare! Eu te susțin, pentru că meriți!

  14. Pingback: Frică. Palonul şase « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  15. Hii… era să uit… mai am ceva până la ora 23… Fain cel de-al doliea… şi primul, dar mie personal cel cu bau-bau mi-a plăcut!

  16. Pingback: primii pasi | Cojocarii

  17. Altcersenin

    rau ca nu se voteaza indata…
    mi-au placut ambele, dar prima mai mult 😉 Bafta!

  18. superbe amandoua. vei strange o gramada de voturi. si pe buna dreptate. astea fiind zise nu mai spun decat noapte buna (copii) 🙂

  19. mutumesc Adele. bafta si tie.
    dar marturisesc ca am deja un sentiment foarte placut in a realiza ca voturile acelea nu conteaza chiar deloc iar marele castig din acest concurs sunt legaturile umane… persoanele pe care le descopar in fiecare zi. noapte buna (de data asta chiar fug la culcare)

  20. Pingback: Noiembrie de vară târzie! « Mirela Pete. Blog

  21. Pingback: Inapoi pe Pamant « Gabriela Elena

Lasă un comentariu