Eu te voi privi ca o Monalisă…


Pictează-mă aşa cum mă priveşti acum:
în lumina aceasta albastră,
ce-mi curge pe buze,
pe gât şi pe sâni!
Fă timpul să tacă
şi pune-mi-l în palmă,
pentru a-ntregi tabloul.
Desenează-mi conturul cu buzele,
iar ochii în cărbune.
Din două tuşe, împleteşte-mi părul cu raze de lună,
în două cosiţe ce-or să cadă
pe umerii rotunjiţi
de căuşul mâinilor tale.
Buzele… ei, bine, buzele
lasă-le să tremure de cuvinte…

Eu te voi privi ca o Monalisă răsfăţată
şi te voi răsplăti
aşternându-ţi, la picioare, inima.

14 comentarii

Din categoria de suflet..., poezii, poezii de dragoste, poezii proprii

14 răspunsuri la „Eu te voi privi ca o Monalisă…

  1. Cristina Mihaela

    O poezie plina de culoare. Sensibila si senzuala ..completa !

  2. Mi-a placut. Mult, mult! Multumesc din inima! 🙂

  3. De fapt, sa te regaseasca, sa te reinventeze cu dalta, cu penelul, cu inima. Frumos! Frumos, dar greu! O Monalisa, nu poate fii plagiata.

  4. Monalisa poate fi recreata, fara sa fie plagiata si de fiecare data, e aceeasi, unica in multiplicarea ei!!… pentru ca fiecare femeie poarta o Monalisa in sine, e nevoie doar ca orice barbat sa posede o scanteie din genialitatea lui Da Vinci….greu?..poate…..insa posibil…
    Adele, esti extraordinara!!..De s.ar mai naste odata Eminescu, ar fi onorat sa te cunoasca!! Felicitari!!

    • Lotussarina, eşti mult prea generoasă, mă copleşeşti. Mulţumesc. Costang este tatăl meu şi, pentru el, sunt Monalisa cea autentică. 🙂 De asta a spus, ce a spus: a fost modul lui de a-mi spune că sunt unică. 🙂 Pentru el, ei, părinţii mei, desigur.

  5. Iar eu doar l.am completat, nu l.am contrazis, draga Adele….chiar esti unica! 🙂

  6. Pingback: Inspirație « Gabriela Elena

  7. Pingback: O mie şi una de zile – 2 « Ioan Usca

  8. ce versuri…o Monalisa rasfatata:)

Lasă un comentariu