Molcovei miţi, miţi, miţi, aveţi?


Pentru că e luni şi pentru că „lunea nici iarba nu creşte”, m-am gândit să începem săptămâna cu… aţi ghicit: cu bancuri! Vi s-a întâmplat ca, indiferent de câte bancuri noi veţi fi învăţat, unul singur să vă rămână în minte, să vă facă să râdeţi, de fiecare dată, oricât de vechi şi răsuflat ar fi?

Ei, bine, bancul meu „răsuflat”, care mă face mereu să râd,  este acesta:

Un iepuraş intră într-o farmacie.
– Bună ziua!
– Bună ziua!
– Molcovei din ăia, miţi, miţi, miţi, aveţi?
– Domnule, aici este farmacie, nu ţinem morcovei, mergeţi în piaţă, la hipermarchet, dar nu la noi.
– Ei, n-aveţi, n-aveţi!
A doua zi:
– Bună ziua, molcovei din ăia miţi, miţi, miţi, aveţi?
– Domnule v-am spus şi ieri…
– Ei, n-aveţi, n-aveţi.
A treia zi, la fel, a patra zi, la fel, până când, farmacistul merge la şeful lui şi-i spune să aducă, acolo, câţiva morcovi, că nu vor scăpa de nebun.
Zis şi făcut.
A cincea zi, iepuraşul vine din nou:
-Bună ziua. Molcovei…
– Da, domne, avem!!!!
– Ei, si acum să vedem ţine dracu vi-i cumpără!

Bancul vostru care este?

39 comentarii

Din categoria bancuri, recurs la prea multă realitate

39 de răspunsuri la „Molcovei miţi, miţi, miţi, aveţi?

  1. Pingback: Molcovei miţi, miţi, miţi, aveţi? - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Gustav Klimt II « Mirela Pete. Blog

  3. Ala cu japoneza si rinoceru ….

  4. Pingback: Prima casă | Caius

  5. Pingback: Proverb rusesc | Nataşa

  6. Pingback: Suflete pereche – Aşteptare! « Cristian Dima

  7. Sunt multe bancuri care mă fac să râd, dar acum îmi vine în minte ăsta:
    Un porc oprit în faţa unei prize:
    – Te-au zidit frate!!!

  8. Pingback: Domnul Chihleanu de la Margina – 4 | Ioan Usca

  9. 🙂 foarte amuzant. Asta inseamna sa exploatezi bunavointa vanzatorului.

  10. bancul meu? Am chiar doua care imi plac.

    pestisorul auriu

    Ratusca

  11. Mie-mi place ăla cu ardeleanul care fuge, fuge după tren, după care, odată urcat, conchide:
    -Ce-nseamnă să n-aibă omul lucrul lui!

  12. „Am castigat la 6/49 suma maxima admisa…”
    personal sper s anu fie un banc:)

  13. Pentru ca tot vine frigul…

    Ion dormea linistit în casa si aude cum îl striga vecinul:
    -Mai Ioane, tie îti mai trebuie lemne?
    -Nu ma!
    Peste un timp iarasi:
    -Mai Ioane, tie sigur nu îti mai trebuie lemne?
    -Nu mai ma, lasa-ma sa dorm!
    -Bine Ioane…
    Si dimineata Ion nu mai avea deloc lemne în curte 😀

  14. Am încercat sa-l scriu într-un mod cat mai imprevizibil.Sper ca am reusit sa te fac sa zambesti 🙂

  15. Ada Pavel

    Da :)) Mi l-am amintit.
    Eu citesc si retin multe bancuri, dar nu imi vine mereu. Uneori nu-mi amintesc niciunul.
    „Doi purici merg cu motocicleta. Într-un timp, cel din spate îi face semn celui din față:
    -Stai putin, că mi-a intrat o muscă în ochi.”
    😆

  16. Nu-mi vine niciun banc in minte, dar m-am amuzat copios cu cele de mai sus :))

  17. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 37) « Blogul lui Teo Negură

  18. Ultimul care imi vine minte , pe care l am auzit zilele trecute era unul politic :).Nu stiu daca e chiar un banc, insa m a amuzat 🙂
    Cica pleaca basescu si boc pe mare.Dintr o data vine o furtuna puternica , le darama barca, se scufunda si ei si barca.Cine e salvat ? POPORUL 😀

Lasă un comentariu