Te colind, române!


Cât mai este vreme pentru vise,
cât ceasul, încă, bate măsurat,
primiţi-vă colindătorii cu porţile deschise,
c-au plecat spre voi, venind la urat!

Sunt şi eu cu ei, c-un fir de busuioc,
iar sufletu-mi vi-l las în prag,
să vă urez de pace şi noroc,
de la mulţi ani, de sănătate şi de drag!

Primiţi-ne în suflete şi-n case,
că aducem cu noi, din stele, de sus,
bucurie multă şi gânduri frumoase:
– Bine v-am găsit: s-a născut Iisus!

Te colind, române, oriunde ai fi
şi mă rog Fecioarei să-ţi fie doar bine,
să-ţi fie alături, fraţi, părinţi, copii,
că multe-ai îndurat, trecând peste tine!

Vă colind, prieteni, vă cânt de magie,
în schimb, voi daţi-mi colindeţi.
Bucurie-n casă, Crăciunul să vă fie,
iar, în anul care vine, să fim mai înţelepţi!

3 comentarii

Din categoria poezii, poezii proprii, sărbătoare, urări

3 răspunsuri la „Te colind, române!

  1. Sarbatori fericite! Un an mai bun!

Lasă un răspuns

