Ascunde-mă


Ascunde-mă de mine. Într-o zi de toamnă,
prefă-mă într-o frunză, prefă-mă-ntr-o gutuie,
ba nu, mai bine în ploaie, norii să mă cearnă
într-o dimineaţă dulce-amăruie!

Ascunde-mă de tine, într-o clepsidră mică,
prefă-mă în nisip şi lasă-mă să-ţi curg,
prefă-mă într-un mac, sau într-o levănţică,
iar eu o să te alint cu fiece amurg.

Ascunde-mă de oameni într-un cuvânt de dor,
în chemări de iubire, în cioburi de speranţă,
cu dragoste şi rugă eu am să-i împresor,
şoptindu-le despre vise, şoptindu-le despre  viaţă…

2 comentarii

Din categoria iubire, poezii, poezii de dragoste, poezii proprii, viaţă

2 răspunsuri la „Ascunde-mă

  1. Poeziile sunt pline de fiorul viu al vieţii! Emană bucuria de a trăi, învăluită în ascunse sensuri de rară sensibilitate!

Lasă un răspuns

