Părerea ta, în cartea mea :)


Dragii mei! Am o propunere pentru voi: în curând – sau cel puţin aşa sper/intenţionez – voi publica cea de-a doua carte de poezie: „Din boabe de piper şi coji de portocală.”
Vreau ca, în loc de prefaţă, să am comentariile/părerile voastre cu privire la poeziile mele. Aşa că vă rog, pe cei ce mi-aţi citit/îmi citiţi poezia – aici, sau pe facebook – şi aveţi un cuvânt de spus, să-mi lăsaţi comentariile voastre. Ele vor fi publicate cu numele vostru, dacă, evident, îmi veţi da acordul. 
Vă mulţumesc!

Un comentariu

Din categoria de suflet..., diverse, eveniment, gânduri, poezii, poezii proprii

Un răspuns la „Părerea ta, în cartea mea :)

  1. Mai contează ce spun??? Dacă da, atunci o să-ţi scriu!

Lasă un răspuns

