La mulţi ani, doamnă învăţătoare!


Şi atunci, şi azi şi mereu: La mulţi ani, doamnă învăţătoare!

Noaptebunacopii's Blog

Azi este ziua fostei mele învăţătoare, doamna Maria Stoenescu (fostă Ilinca). Nu am mai văzut-o de zeci de ani şi nici nu am păstrat legătura, dar, în fiecare an, pe 3 iunie, gândul îmi zboară spre domnia sa, cu urări de bine şi un cald „La mulţi ani, doamnă învăţătoare!”.

Îmi amintesc că, în prima mea zi de şcoală, când am păşit în curtea şcolii şi ne-am aşezat în careu pentru a aştepta distribuirea în clase, toţi învăţătorii erau pe un fel de scenă: d-na mea învăţătoare, pe atunci o tânără domnişoară (am fost prima sa generaţie de elevi), era îmbrăcată într-o rochie albă, avea părul lung şi ondulat şi era frumoasă, ca o zi de primăvară. Părea primăvara însăşi: radia de tinereţe, de frumuseţe, de emoţie, de viaţă. Ştiu că i-am spus mamei că, dacă nu voi fi la domnişoara aceea frumoasă, eu nu o să…

Vezi articol original 114 cuvinte mai mult

4 comentarii

Din categoria Uncategorized

4 răspunsuri la „La mulţi ani, doamnă învăţătoare!

  1. Bravo tie , suflet bun si drag , pentru gandurile bune pe care le ai pentru cea care este raspunzatoare de postarile tale .Are de ce sa fie fericita ! Lauda tie , multi ani sanatosi dascalitei tale !

  2. Pingback: Frânturi de viaţă, clipe de emoţie … | Noaptebunacopii's Blog

Lasă un răspuns

