D’ale mele gânduri … rătăcite


Eu nu scriu poezie, eu doar mă dăruiesc prin cuvinte …

7 comentarii

Din categoria de suflet..., gânduri, poezii

7 răspunsuri la „D’ale mele gânduri … rătăcite

  1. @ Buna dimineata !
    Nici ” Eu nu scriu poezie ” ,
    EU doar exprim in cuvinte ceea ce simt in acel moment conjunctural .
    De exemplu: acum la mine PLOUA !
    Iar MUZA-mi dicteaza :
    @
    Afara ploua cu stropi mici
    Desi este soare;
    Pe strada doi pisici
    Jucandu-se fac zarva mare ……………………

    O saptamana minunata !
    Aliosa.

  2. Sunteti o persoana remarcabila!

  3. Aveti o idee de cadou pentru o fetita care face 1 an ? 🙂

Lasă un răspuns

