Câteodată …


Câteodată, mă visez balerină.
În tutu-ul meu argintiu, le vorbesc oamenilor cu ochii, cu mâinile, cu picioarele, cu tot trupul meu. Uneori, gesturile sunt ample, ca nişte îmbrăţişări, alteori, doar bătăi timide de aripi. Fac reverenţe, zâmbesc, mă ascund, alerg, mă strânge aerul, mă zbat să scap, mă înalţ, sunt fluture, cobor, ating pământul încet, îl acopăr cu mine. Oamenii mă privesc: unii zâmbind, alţii nepăsători, unii mă străpung cu gândurile, alţii se uită dincolo de mine, câţiva cu dragoste. Mă ridic şi le culeg privirile, la ascund în căuşul palmelor, le ridic spre cer.
Câteodată, mă visez balerină …

8 comentarii

Din categoria de suflet..., gânduri, recurs la prea multă realitate

8 răspunsuri la „Câteodată …

  1. Frumos spus. Sunt convinsa ca ai fi putut fi balerina…sau e mai bine asa, sa poti visa mereu 🙂

  2. @ Buna dimineata !
    E bine sa VISEZI de BINE !
    Cateodata eu ma visez ministrul apararii nationale chemat la ordin de comandantul suprem actual al ARMATEI !!!!!!!!!!!!!!!
    Cand ma trezesc sunt galben la fata si plin de transpiratie semn ca am avut” o discutie amiabila ” cu guvernatorul tarii !
    Cateodata eu ma multumesc cu doar un LIKE semn al trecerii pe acolo !
    Suntem inca in SAPTAMANA EMINESCU !!!
    Aliosa.

  3. ce mi-a placut cum ai scris…ah:x

Lasă un răspuns

