Din aburi de cafea


Mă voi întrupa
din flori de levănţică şi aburi de cafea,
în fiecare dimineaţă şi-n fiecare seară,
îţi voi fi simfonie, cu miros de scorţişoară.

Mă voi prelinge, încet, pe buzele fierbinţi,
voi curge, apoi, lasciv, în palme-ţi, să mă alinţi,
voi fi a ta iubită, cea veşnic răsfăţată,
vei fi al meu iubit şi-a noastră lumea toată.

Povestea e aşa: iubirea nu piere niciodată,
aşteaptă numai să fie reîntrupată:
din flori de levănţică, din aburi de cafea,
dintr-un mesteacăn singur, din pulbere de stea.

8 comentarii

Din categoria de suflet..., iubire, poezii, poezii proprii

8 răspunsuri la „Din aburi de cafea

  1. Sebastian

    Relaxanta melodia

  2. @ Buna ziua
    si La Multi Ani 2013 !
    Frumos poem IUBIRII adresat
    De o fiinta ce iubeste si-i iubita
    De cei dragi cu varf si indesat
    In lumea asta mult hulita !
    O seara de duminica frumoasa !
    Cu respect,
    Aliosa.

  3. valimagicflash

    poezie frumoasa,sentimentala,cu accent personal

  4. superba poezie de dragoste, in ton cu starea mea de acum, iti multumesc!

Lasă un răspuns

