Verde de viaţă


Mi-e verde de viaţă şi roşu de vis,
mi-s gleznele sufletului rupte,
mă plânge primăvara în flori de cais,
din mine, tristeţea caută să se-nfrupte.

Îmi şchioapătă inima în cuvinte,
în gânduri, îmi curge lumină,
privesc lumea, tăcută, cuminte
şi-aş vrea s-o răsfăţ cu flori de sulfină.

Bătrână şi grea, îmi este simţirea,
prin vene-mi se târâie cioburi de uitare,
mă sfâşie viaţa, mă doare iubirea,
mi-e bine şi rău, mi-e albastru de zare.

Mi-e floare de vişin suflarea,
iar zborul, aripă de fluture,
chiar de la venire, începe plecarea,
mi-e verde de viaţă, să-mi picure-n suflet…

Li-i verde de viaţă şi lor:
Cosmin Ştefănescu, Vania Usca, Alioşa

13 comentarii

Din categoria gânduri, iubire, poezii, poezii proprii, viaţă

13 răspunsuri la „Verde de viaţă

  1. Pingback: De 1 Aprilie « Ioan Usca

  2. @ Adela,
    Bună dimineața !
    Excelente versuri, frumoasă poezia , mișcător mesajul !!!
    Nu, nu este PĂCĂLEALĂ chiar dacă-i 1 APRILIE !
    Este sincera ma gândire !
    FELICITĂRI !!!
    Invitație :
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/03/30/
    O duminică superbă !
    Alioșa.

    • Bună dimineaţa, Alioşa, mulţumesc, mă bucur dacă te-au „atins” versurile mele. Mulţumesc, de asemenea, pentru invitaţie. O voi onora, cu drag.

      • Adela,
        Mă iartă dacă am greșit dar, POEZIA mi-a plăcut atât de mult încât
        am postat-o și la articolul : „ ROMÂNII TREBUIE SĂ ȘTIE ” ………….
        Nu e păcăleală ! Intră acolo și vei afla mai multe !
        Mulțumesc !
        La mai multe asemenea POEZII de suflet !
        Cu respect,
        Alioșa.

      • Îţi mulţumesc mult, mă onorează gestul tău! Reverenţă! Am citit articolul, este foarte interesant.

  3. m.s.

    Frumoasa poezie

  4. Pingback: Povestea cu investitorul străin şi cu duhul « Ioan Usca

  5. Foarte frumoasa poezia, imi place foarte mult! Astept cu nerabdare urmatoarea.

  6. @ Adela,
    La Mulți Ani de FLORII !!!
    http://aliosapopovici.wordpress.com/
    Cu respect,
    Alioșa.

  7. superbe versuri!… se preling asa prin ochii mintii cu ganduri si lumina, si picura-n suflet cu flori de cais…. 😉

Lasă un răspuns

