D’ale lui Victor


Megaştiinţă

Am avut cu Victor o discuţie despre familie, despre egosim, bună-creştere, etc., etc. În timp ce-i povesteam eu, plină de avânt, una-alta, el se juca pe un PSP. La un moment dat, îl întreb:
– Mami, tu înţelegi ceva din ce îţi tot spun eu, aici?
– Daaaaa, mami, vorbeşti aşa de frumooos, e magaştiinţă ce ai spus tu!

Yuppiiii, bătaie!

Eu şi soţul meu ne tot tachinam şi hârjoneam, într-o duminică dimineaţa. La un moment dat, soţul meu îmi dă o palmă la fund, în joacă. Se înţelege că nu am rămas datoare şi că i-am restituit-o imediat, nu? Fază la care Victor, care se amuza „tot” pe seama noastră, izbucneşte:
– Yupppiiiii, bătaieeee!!!! Să aducă cineva ochelari 3D şi nişte popcorn!

7 comentarii

Din categoria copil, copilărie, D'ale lui Victor, de suflet..., inocenţă

7 răspunsuri la „D’ale lui Victor

  1. :))) Victore, Victoreeee!!! :))) 3D, hai?!? Popcorn?!? Bataieeee?!?
    Ai vreun bilet in plus?!? Sau e pe baza de invitatii… 😉

  2. Bine…pot renunta la popcorn… :))

  3. @ noaptebunacopii,
    Bună ziua !
    Azi de BUNA VESTIRE ( dezlegare la pește ) dar și de ANIVERSAREA a TREI ani de BLOG ALIOȘA, vă invităm cu drag și respect să participați alături de noi
    la un grătar cu pește de DUNĂRE și la un pahar cu șampanie !
    Prezența ne-ar onora și face o mare plăcere !!!
    O zi minunată !
    Cu respect,
    Alioșa.

  4. E absolut genial! Yupiiiii, bataieee!!!!! :))))) Chiar aveam nevoie sa rad un pic! 😀

Lasă un răspuns

