D’ale lui Victor


Miliarde de inimi

– Mami, eu am zeci de inimi, tu ai miliarde!
– Dar, de ce am eu miliarde, puiule?
– Pentru că tu eşti specială!

Mamaie e leneşă

– Mami, să ştii că mamaie (n.m: mamaie e mama mea) e cam leneşă.
– Cum adică e lenesă, de ce?
– Păi, nu merge la serviciu.
– Mamaie e la pensie, dragule!
– Păi, să meargă la pensie.
– Pensie, tocmai asta înseamnă, că nu mai merge la serviciu, după ce a muncit o viaţă întreagă.
– Daaaa? Atunci, abia aştept să ies şi eu la pensie, să mă pot juca toată ziua!!

Din cărţi

La televizor, reclama unei cărţi de psihologie aplicată: „Cum să fii o mamă bună pentru fiul tău”. Victor ascultă promo-ul şi izbucneşte:
– Ce prostie! Păi, ce, mami, tu eşti o mamă aşa de bună pentru mine pentru că ai citit în cărţi?!

Nu vreau copii

– Mami, eu nu vreau să am copii, când voi fi mare!
– De ce, puiule?
– Păi, să stau toată ziua de fundul lor? „Hai, să mănânci, treci la nani, strânge jucăriile, îmbracă-te” şi să nu am timp deloc să mă joc? Dar, ce mă fac dacă soţia mea o să vrea copii? Îi spun să-i facă singură!

25 comentarii

Din categoria copil, copilărie, D'ale lui Victor, de suflet..., inocenţă

25 de răspunsuri la „D’ale lui Victor

  1. Ador logica acestor copii. Minunat e Victor…:)

  2. Copile drag, si eu vreau la pensieeeeee!!! 🙂 Dar sa nu imbatranesc… 😦

  3. marian

    Congratulations Victor! you’re a lilltle guy but, nevertheless, a pretty smart one! got some candies from me!

  4. Pingback: despre muzică e vorba… | Raza mea de soare

  5. Pingback: Nu începeți și nu încheiați nimic fără bucurie | Raza mea de soare

  6. Pingback: PS: I love you! | Madalina Ciucu

  7. Pingback: O noua lucrare – ceva mai special | Madalina Ciucu

  8. vaaai dragul de el..E un scump si jumatate..:):*

  9. Întotdeauna mi-a plăcut că ai strâns ca pe o comoară cugetările micului Victor! 🙂
    Câţi ani are acum, Adela?

  10. vai-vai ce perle!!! sa i le arati cand o sa fie mare, insurat si cu nevasta :))

  11. Pingback: Rămâi tu însuți | Raza mea de soare

  12. Dragalasul de el. Parca e nepotelul meu. 🙂 Si el are un car de perle.

  13. convietuire

    Istețime…nu-l întrece nimeni 🙂
    Să-ți trăiască!

  14. O Doamne, ce scump!! Sa-ti traiasca si sa fie sanatos si vesnic cu zambetul pe buze! 🙂

  15. Să-ți trăiască VICTORAȘ !!!
    E dulce foc ștrengarul !!!
    O duminică frumoasă !
    Cu respect,
    Alioșa.

  16. Foarte tare:>ai un fiu foarte destept:d

Lasă un răspuns

