Eu nu vreau să moară şi capra vecinului


Dimpotrivă: vreau să fiu alături de el, dacă i se întâmplă. Se tot spune că oamenii, în general şi românii, în special, sunt, prin esenţă, egoişti, nepăsători, invidioşi, răi. Că ţine de educaţie să depăşim aceste „calităţi” care nu ne fac cinste. De educaţie şi de suflet, aş completa eu. Dar eu ştiu că nu este aşa. Ştiu că putem fi compasivi, generoşi, darnici, puternici, toleranţi, SOLIDARI. În toate campaniile mele umanitare şi ale celor din jurul meu, mi s-a dovedit asta. Ştiu că, împreună, noi, ROMÂNII, putem fi o forţă. Şi vreau să şi dovedim asta: celor care şi-au pierdut orice speranţă şi celor care dau conotaţii negative cuvântului „român”. De aceea, dacă astea sunt şi convingerile voastre, vă chem  ca, împreună, să formăm cel mai mare grup:  „Numai împreună!”

http://www.facebook.com/groups/281275908587985/

Veţi fi adăugaţi în grup, numai ca urmare a dorinţei voastre exprese şi nu din oficiu. Împreună!” trebuie să fie crezul vostru.

Scopul grupului este de a ne implica în campanii umanitare, sociale, de a ne păsa de cel de lângă noi, indiferent cine este acesta, de a întinde o mână oricui are nevoie.

Pentru cei care nu aveţi cont Facebook şi nici nu doriţi să vă faceţi, voi deschide o pagină specială, aici, pe blog.

7 comentarii

Din categoria campanie, campanii, ce credeti?, de suflet..., manifest, privind în jur

7 răspunsuri la „Eu nu vreau să moară şi capra vecinului

  1. pe mine nu m-a interesat niciodată capra vecinului 🙂

    • Nici de bine, nici de rău, nu? 🙂 Aşa cum pui problema, nici pe mine, în sensul de a sta cu ochii printre ulucile gardului să văd câte capre are. Dar sunt sigură că ai înţeles ce am vrut eu cu acest articol. 🙂

  2. Pingback: Euro Trip Viena 2011-2012 « Cosmin Stefanescu's Blog

  3. marian

    Pai daca capra nu moare Adela cum facem rost de pastrama?!!! Ne…reprofilam?!
    OK, am sa ma rog pentru sanatatea caprei! Happy?
    O fac numai pentru tine! Happy?

  4. Pingback: Euro Trip Viena 2011-2012 (1) « Cosmin Stefanescu

  5. Pingback: parerea lu' danutz - SMURD

  6. Pingback: parerea lu' danutz - SMURD

Lasă un răspuns

