De-ale mele gânduri…rătăcite


Înainte să fugi de dragoste, gândeşte-te că este posibil să închizi o uşă pe care să n-o mai poţi deschide niciodată.

Uneori, am impresia că oamenii obosesc să mai fie oameni. Şi, atunci, se transformă în obiecte.

Nu am înţeles niciodată de ce oamenii consumă atâtea resurse pentru a urî, a răni, când este atât de uşor să iubeşti!

Din când în când, e bine să priveşti şi în urmă, pentru a nu uita începutul drumului.

Noi, românii, aşteptăm mereu să ne rezolve alţii problemele, fără a ne gândi că şi acei „alţii”, nu numai că au problemele lor, dar că s-ar putea ca ei, la rându-le,  să-i aştepte pe „alţii”. Când vedem că nu se poate aşa, aşteptăm s-o facă Divinitatea. Uităm, însă, că şi Divinitatea are ritmul ei.

De cele mai multe ori, cea mai bună ficţiune este realitatea.

20 comentarii

Din categoria diverse, gânduri, viaţă

20 de răspunsuri la „De-ale mele gânduri…rătăcite

  1. Si eu spun in fiecare zi celor din jurul meu sau in timpul emisiunilor ca este mult mai usor sa iubesti, sa zambesti, sa fi cald, sa fi omenos si bun. Este foarte simplu sa distrugi, este foarte greu sa cladesti. Inca este nevoie de exemple. In jurul nostru chiar si mass media face banii promovand nefericire, violenta, mizeria umana. Este timpul sa facem si noi ceva. Sa zambim si sa fim noi exempluL pozitiv catre care cei din jurul nostru sa-si indrepte privirea. Imi place foarte mult blogul tau! voi continua sa te citesc!
    http://www.radiocatch22.com

  2. La multi ani, multa sanatate si un An Nou plin de bucurii, impliniri si tot ceea ce va doriti. La multi (b)ani.

  3. La multi ani si multa sanatate sa ai. Fie ca Anul 2012 sa aduca numai fericire, bucurii si bunastare in familie.

  4. Pingback: Ce bine că uităm! Ce păcat că nu ţinem minte! « Gabriela Elena

  5. Pingback: Pentru tine, Lisa! (10) « Cristian Dima

  6. Pingback: Maxime si aforisme I | Madalina Ciucu

  7. Mai, Adela , tu parca mi-ai citit gandurile.
    Adica gandurile tale au ratacit cumva prin gandurile mele, si uite-asa s-au adunat toate aici la tine 🙂

  8. La multi ani! Tie si frumoasei tale familii iti urez sanatate, bucurie si la cat mai multe realizari! 🙂

  9. Napocel

    La mulți ani sănătoși!

    Da, și Divinitatea are ritmul ei în funcție cred și de pulsul nostru

  10. Napocel

    Te-am adăugat cu plăcere în blogroll

  11. Pingback: Euro Trip – Venetia – Masti venetiene – 2011-2012 (2a) « Cosmin Stefanescu

Lasă un răspuns

