Vă mulţumesc pentru invitaţia la cafea!


Ieri, vă întrebam dacă vreţi să mă invitaţi la o cafea. Şi aţi făcut-o, iar eu vă mulţumesc din suflet. Acum, vreau să donăm împreună această cafea lui Tudor-Daniel – BIBI, băieţelul de un an şi câteva luni, care suferă de ” Sindromul Blackfan-Diamond, un tip de anemie aplastică, ale cărei cauze nu sunt încă identificate. Este o boală rară, care se manifestă prin incapacitatea măduvei osoase de a produce hemoglobina (celulele rosii din sange). În cazurile de DBA se aplica doze de corticosteroizi care, teoretic, ţin boala sub control. Singura alternativă curativă este transplantul de maduvă, de la un donator compatibil.” Informaţiile le-am luat de pe blogul mamei lui Bibi: http://viatacudba.blogspot.com/. Pentru acest transplant, Bibi şi părinţii lui au nevoie de ajutor financiar. Au vândut tot ce puteau vinde şi tot nu le ajung banii.

Campania de strângere de bani este în deplină desfăşurare. Revenind la cafeaua noastră, contravaloarea ei – minim 2 euro – , haideţi s-o donăm, prin sms la numărul de telefon: 848, valabil din orice reţea.

Alte posibilităţi de donare sunt acestea:

Titular Cont: ASOCIATIA ROTARY INTL MANGALIA
CUI: 15037261
IBAN RON : RO40BTRL01401205702228XX
sau EUR : RO86BTRL01404205702228XX
BANCA TRANSILVANIA, Agentia MANGALIA, ROMANIA
SWIFT Code: BTRLRO22

Va rugam sa precizati la descriere plata: „donatie pentru Tudor-Daniel FILIP”

Sau in contul tatalui lui Tudor,

Titular cont: FILIP BOGDAN LIVIU
CNP 1660903133678

IBAN RON: RO24 BTRL 0140 1201 N396 55XX
BANCA TRANSILVANIA, Agentia MANGALIA, ROMANIA

Pe voi toţi, care aţi intrat în jocul meu, vă îmbrăţişez cu drag şi vă trimit toate gândurile mele bune. Dumnezeu să vă binecuvânteze! Ştiu că pentru voi nu era nevoie de acest joc, era suficient să vă cer direct şi mai ştiu că unii dintre voi aţi donat deja. Micul meu joc a fost pentru cei care cred că este greu să ajuţi! Voi m-aţi ajutat să demonstrez asta şi vă sunt recunoscătoare:

Notă: Cafeaua o voi da eu, când şi dacă ne vom întâlni. 🙂

12 comentarii

Din categoria campanie, campanii, copil, copilărie, de suflet..., prietenie, privind în jur

12 răspunsuri la „Vă mulţumesc pentru invitaţia la cafea!

  1. mă gîndeam că despre aşa ceva e vorba şi nu îmi pare rău deloc 🙂

  2. Ai procedat frumos, si ne-ai aratat ca 2 euro nu inseamna prea multi pentru noi, dar pentru acest copil poate insemna viata…Sper sa se poata strange suficienti bani pentru a se [utea realiza transplantul!

    Multa sanatate ii doresc lui si familiei lui!

    • Mulţumesc, Adrian. Acesta mi-a fost scopul, într-adevăr. 🙂 Sper să nu se fi supărat nimeni. Iar, dacă s-a supărat cineva, s-o fi făcut după ce va fi dat sms-ul. 🙂 O să-i bine, sunt sigură de asta!

  3. Adela esti un suflet de artist.
    Cum le zici tu nu le zice nimeni.
    Dumnezeu sa il binecuvinteze pe Bibi si pe familia lui. si noua sa ne dea o inima buna sa facem ceea ce trebuie.
    Te-am tzucat : *

  4. din păcate sunt atâția copii cu probleme și ce e mai trist că unii nu au reușit să supraviețuiască (selena de exemplu) în schimb te bucuri când știi că ai ajutat un pic și cineva a scăpat (bebemarian)

  5. Desi n-am fost prompta cu invitatia la cafea (dar ma bazez pe faptul ca tu stii ca, din partea mea, e subinteleasa 🙂 ), am executat sms-ul cu promptitudine. Sper din toata inima ca aceasta actiune sa conteze si sa faca diferenta.

    Zi frumoasa, draga mea!

  6. Eu sper ca ajutorul nostru sa-i fie de folos, pacat ca sunt si cazuri de acest gen…

Lasă un răspuns

