D’ale lui Victor…


sincerităţi

– Mami, te ador! Să nu uiţi asta niciodată! Cine nu te adoră, nu te iubeşte, sau nu te place e un prost!
– Mami, nu are cum să mă iubească sau să mă placă toată lumea. Important este să mă iubiţi tu şi cu tati.
– Dar ştii ceva? Îmi place foarte mult de tine când eşti plină de energie şi te joci cu mine. Când eşti obosită şi nu te simţi bine şi vrei să te odihneşti, eşti urâtă toată!

secrete

După cum ştiţi, vineri a fost ziua lui Victor. A împlinit 6 anişori.
În dimineaţa zilei, ne-am dus la grădiniţă, pregătiţi cu tot ce trebuie pentru petrecerea de acolo. Când am intrat pe uşă, toţi copiii i-au urat „La mulţi ani!”, iar o fetiţă a venit, l-a strâns în braţe şi l-a pupat cu foc. În seara aceasta, am deschis discuţia despre pupic. Victor îmi zice:
– Dar să ştii, mami, că S. m-a pupat şi înainte să fie ziua mea!
– Da? îl întreb mirată şi amuzată în acelaşi timp. Şi tu ai pupat-o?
– Da.
– Şi de ce nu mi-ai spus?
– Păi… de ce să-ţi spun?
– Pentru că eu trebuie să ştiu tot. Şi cum v-aţi pupat, pe obraz?
– Da, normal. Dar tot nu înţeleg, de ce trebuia să-ţi spun?

12 comentarii

Din categoria copil, copilărie, D'ale lui Victor, de suflet..., inocenţă, La mulţi ani!

12 răspunsuri la „D’ale lui Victor…

  1. Da chiar asa: de ce sa-ti spuna????

  2. Altcersenin

    na!.. apar secretele, ca doar e mare deacum… 😉

  3. LeP

    Victoras esti superb!…Tot!

  4. dora

    Buna seara!

    Draga Adela,cu mare intarziere ii spun si eu feciorasului Victoras „LA MULTI ANI” 😆

    Sa-si apere de acum inainte personalitatea,doar e baiat deja cu secrete.

    In iulie si august le-am avut acasa si eu pe printesele mele,cele mici.Am sarbatorit impreuna zilele de nastere:de opt si de cinci ani.Buni a facut tot ce i-a stat in putinta sa fie fericite.

    In septembrie mi-am vazut de tratamente. Am facut o cura de 14 zile de laser la coloana.Inca nu-mi dau seama daca am scapat de necazuri, dar se pare ca sunt pe drumul cel bun.

    Noapte buna copilasului dragalas ,iar tie inspiratie la scris! 😆

    • Dora, chiar m-am gândit la tine, ce mai faci, cum mai eşti, sperând, desigur că totul este în regulă. Mulţumim pentru urări, le întorc, cu drag, prinţeselor tale care – sunt sigură – au fost foarte răsfăţate în această vară. 🙂
      Cât priveşte personalitatea lui Victor, nicio grijă! 😀
      Eu sunt sigură că eşti pe drumul cel bun şi-ţi doresc multă sănătate şi însănătoşire grabnică, grabnică! Doar ai atâtea de fâcut! Te îmbrăţişez, cu drag.

  5. Sa cresti frumos copile drag,
    Sa zbori mult si sa zbori drept,
    Prin al copilariei prag ,
    Reintoarce-te intelept.

  6. dora

    Draga mea Adela,

    nici in ruptul capului nu vreau sa intrerup legatura cu tine.Unele incercari de a te contacta au eusuat.Te rog apeleaza-ma ,or de cate ori ai ceva de transmis si care mi-ar fi pe plac.

    Ieri,23 nov.mi-am serbat ziua de nastere.Cu toate necazurile mele,l am reusit sa organizez o intalnire cu 10 prieteni care va ramane ca amintire placuta si deosebita.Am uitat si eu de necazuri,m-am incarcat cu energie pozitiva si optimism atat de necesar oamenilor aflati in nevoi si suferinta.Mi-am luat o gura de aer prospat si impuls suficient sa trec peste iarna anuntata a fi grea.

    Imi pare rau ca in aceste zile nu am fost mai apropiate! 🙂

Lasă un răspuns

