La aniversară…


Şi a mai trecut un an. Cu multe: bune şi mai puţin bune. Chiar! Aţi văzut cât de multe încap într-un an şi, în acelaşi timp, paradoxal, ca într-un joc straniu al destinului, cât de puţine? Îţi faci, la punctul zero, atâtea planuri şi ai atâtea aşteptări, gândind că un an îţi este de ajuns să bifezi tot ce ţi-ai propus. Dar anul trece, faci bilanţul şi constaţi că mai aveai multe de făcut. Te trezeşti… doar  mai bătrân. Cu un an. 🙂 Şi o iei de la capăt.  Oricum ar fi, îi mulţumesc lui Dumnezeu că

a mai trecut un an,
pe-o clapă de pian,
s-a mai cântat o notă,
din viaţa-mi imperfectă.

22 comentarii

Din categoria de prin viaţă păţite şi adunate, de suflet..., diverse, gânduri

22 de răspunsuri la „La aniversară…

  1. LA MULTI ANI, DRAGA MEA!

  2. dmd

    La mulţi ani, cu bune fară rele…
    te îmbrăţişez cu drag. Dan

  3. La multi ani, Adeluta draga! Sa fii fericita, asta iti doresc sa simti mereu, indiferent de ceea ce realizezi. Caci nu conteaza ce n-ai facut, ci ce ai facut, chiar daca putin din punctul tau de vedere, pentru altii inseamna enorm.
    Cat despre cafea o facem curand. Promit solemn. 😉

  4. La mulţi ani – ani frumoşi, aşa cum ţi-i doreşti!

  5. In asta zi, frumoasa stea,
    Din mica noastra galaxie,
    Iti dorim, ca pururea
    Sa fii ferice si zglobie.

    La sanul tau sa creasca drept,
    Copilul ce-l iubesti nespus,
    Si al lui tatic sa-i tina piept,
    La toate cate o avea de spus.

    Multi ani noi va dorim,
    La toti trei in armonie,
    Si alaturi sa va fim,
    Parinti frati, cu bucurie!

  6. la mulți și ferici ani, Adela ”dear” ! cu mult drag. ne auzim mai târziu!

  7. Poate ca nu este foarte potrivit cu evenimentul pe care il sarbatoresti, insa ti-l trimitem cu speranta ca poate sa aduca o stare de entuziasm molipsitor. La multi ani!

  8. La mulţi ani! Multă sănătate şi fericire! Nu contează ce bifezi, contează să trăieşti cât mai multe momente frumoase şi calme. Multă fericire şi împliniri! 🙂

  9. La multi ani si multe bucurii si multe vise sa-ti implinesti in timpul care trece atat de repede

  10. un suflet cald, o fire sensibila ce stie sa iubeasca si sa daruie – un om deosebit pe care l-am intalnit intamplator in asta lume ciudata a internetului…
    ma bucur mult ca te-am cunoscut… iti doresc tot ce-i mai bun tie si familiei tale! sa va bucurati unul de altul multi, multi ani inainte!
    te imbratisez cu drag!

    e o piesa care-mi place foarte mult, sper sa-ti placa si tie 😉

    • Mă înclin şi-ţi mulţumesc din suflet! Mă copleşesc gândurile tale. Şi eu mă bucur că ne-am cunoscut şi – cine ştie? – poate ne vom cunoaşte şi în realitatea nevirtuală, cândva. 🙂 Este superbă piesa muzicală. Îmbrăţişări calde şi multe gânduri frumoase şi pentru tine şi cei dragi ţie!

Lasă un răspuns

