D’ale lui Victor


De ce ne urmăreşte luna?

Într-o seară, pe când ne întorceam de la grădiniţă, Victor  observă luna, care era luminoasă şi plină. Mi-o arată şi-mi spune că e frumoasă. După câţiva paşi, o vede din nou, îşi schimbase poziţia.
– Mami, uite, luna ne urmăreşte. De ce?
Până să-i explic eu ce şi cum, îmi dă tot el răspunsul:
– Eu cred că ne urmăreşte ca să ne lumineze drumul spre casă.

 

Niciodată…

Victor a făcut apă pe jos, în baie, fapt care m-a cam făcut să mă supăr pe el şi să-l cert:
-Bine, măi, Victor, de ce faci prostii?
-Mami, la întrebarea asta nu o să pot să-ţi răspund niciodată.

Declaraţii de dragoste

– Mami, tu eşti diamantul meu curcubeu.

–––––––––––––––––––

Aseară, îi spuneam că el e sufleţelul meu.
-Nu, mami, tu eşti sufleţeaua mea!

22 comentarii

Din categoria copil, copilărie, D'ale lui Victor, de suflet...

22 de răspunsuri la „D’ale lui Victor

  1. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 52) « Blogul lui Teo Negură

  2. daca nu-l ia Maria pe fii-tu, il iau eu! :))) E adorabil!!!! Ma topesc din ce in ce mai mult de dragul lui!
    Pupam.

  3. Fie că-ţi face prostioare, fie că-ţi face declaraţii de dragoste victor e steaua ta luminoasă.:)

  4. Nicaieri nu incape mai bine bucuria simpla!

  5. Bine „sufleteaua” noastra. 🙂 Toti mai facem prostii din cand in cand. Si noi, adultii. Si nu ne putem explica de ce. 🙂

  6. Pingback: Blog Gala « Cristian Dima

  7. Pingback: Geanta confiscată « Mustăţi lungi, gheare lungi

  8. Pingback: Marea « Rimele tinereţii mele – şi nu numai

  9. Adela, cred ca ai o viata tare interesanta cu baiatul asta al tau! 😀 Nu te plictisesti niciodata… 🙂

  10. Superbe răspunsuri are Victoraş al tău… Un Năbădăios în toată regula 😀 „sufleţeaua mea”. Ce tare!! 😀

  11. Altcersenin

    Victoras e un dulce! ca deobicei 🙂

  12. Pingback: Îngrijorări « Un blog cu năbădăi

  13. Pingback: 26 Ianuarie | Ana Usca

  14. Sufleteaua :)), hai ca am ras copios.

Lasă un răspuns

