Bună seara, o furseacă!


Se întâmpla acum 30 de ani. (Wow,  vorbesc despre ceva ce mi s-a întâmplat acum 30 de ani!) Eram în vizită la nişte prieteni de familie de-ai părinţilor noştri, familia L.. Eu aveam vreo 6 ani şi umătate, iar fratele meu, Liviu, 5 ani. Tavi, fratele nostru cel mic, avea să se nască abia peste 5 ani. 🙂 Prietenii aveau, la rândul lor, o fată, cam de vârsta lui frate-meu. Noi, copiii, eram în camera Ioanei, la joacă, iar adulţii rămăseseră în sufragerie. Doamna L. ne-a adus un platou cu prăjiturele care, evident,  au dispărut cât ai clipi. Liviu ar mai fi vrut. Drept pentru care, se duce hotărât în sufragerie, deschide uşa, se îndreaptă spre masa unde se găsea platoul adulţilor cu fursecuri, zice, foarte serios: „Bună seara, o furseacă!” , înşfacă unul şi pleacă la fel de serios cum intrase, înainte să apuce adulţii să se dezmeticească. Evident că au urmat cascade de râs.
Astăzi, „furseaca” mea împlineşte 35 de ani.
La mulţi ani, frate drag, să-ţi dea Dumnezeu sănătate şi fericire şi, poate, într-o zi, te vei întoarce acasă! Mai ştii când te ascundeai sub masă să-ţi mănânci singur bomboanele? Sau când mă pârai mamei că nu poţi să dormi din cauză că te „fac de râs”, vrând, de fapt, să spui că te fac să râzi? Mi-e dor de toate astea şi mi-e dor de tine!
Încă o dată, LA MULŢI ANI FERICIŢI!

32 comentarii

Din categoria copil, copilărie, de suflet..., La mulţi ani!

32 de răspunsuri la „Bună seara, o furseacă!

  1. Altcersenin

    La multi ani pentru Liviu! Sa dea Domnul sa vi se implineasca dorina si sa se intoarca cat mai degraba acasa!

  2. Pingback: Bună seara, o furseacă! - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Pingback: Bucla | Ioan Usca

  4. la multi si fericiti ani si din partea-mi. sa-ti traiasca fratiorul Adela.

  5. La multi ani si o furseaca fratelui tau Liviu, oriunde s-ar afla! Te pup si iti doresc o zi frumoasa!

  6. La multi ani! Să trăiască și să trăiți și voi cu el, să vă amintiți multi ani toate acestea!:)

  7. La mulți ani, cu sănătate și multe împliniri fratelui tău!

    am și eu o poveste-sar peste amănunte, oricum ,nepoțelul meu, pe atunci avea patru ani, văzându-se ” trădat” chiar și de mine, într-o împrejurare, mi-a strigat- „buni, ești o nătărao”!
    A fost complimentul cel mai original pe care lș-am primit vreodată.

  8. In astfel de momente iti dai seama cam cat de repede trece totul, chiar daca ele sunt prilej de bucurie.
    Sa-ti traiasca „furseaca”!

  9. La multi ani!Iti multumesc tare ca „m-ai facut de ras” dupa o saptamana aiurea.Doamne ce bine e!Inca o data „la multi ani !” fratelui.Te pup!

    • Catrinel, mă bucur că te-am făcut de râs. 🙂 Şi eu am avut tot anul aiurea. Inclusiv azi, pentru că i-a fost rău lui Victor şi am ajuns pe la spital. 😦 Te pup şi eu şi-ţi urez numai bucurii.

  10. liv

    merci mult de tot pt amintiri! Pot sa-ti spun ca a fost cel mai frumos cadou primit de ziua mea ……VA MULTUMESC TUTUROR PENTRU URARI SI VA DORESC, LA RANDUL MEU, O VIATA PLINA DE IUBIRE SI CLIPE DE FERICIRE INTERMINABILE…….

  11. Carmen Negoita

    La mulţi ani fericiţi frăţiorului tău! Seară frumoasă şi ţie!

  12. mariannicolescu

    Se intoarce, negresit! Glasul sangelui si inimile parintilor, il tin treaz. Niciodata nu se uita:”Green,Green,Grass of Home”. Sa fie sanatos, si voi toti!

  13. Pingback: Am nevoie de voi pentru Laura « Blogul lui Victor

  14. Pingback: BRAŞOV – PRIMA ŞCOALĂ ROMÂNEASCĂ (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  15. Pingback: LICITAŢIE PENTRU LAURA « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  16. Pingback: LICITAŢIE PENTRU LAURA « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  17. La multi ani lui „Buna seara, o furseaca! ”
    Sa fie sanatos si mereu voios!:)

  18. La cât mai multe furseci fratelui tău! 🙂

  19. Desi cu intarziere, va urez si eu sa va reintalniti sanatosi !

Lasă un răspuns

