High-end monitors BenQ


Vă mai amintiţi de computerele anilor ’90? De monitoarele acelea voluminoase şi grele, ca nişte televizoare vechi alb-negru? Desigur, la vremea lor, ne-au ajutat să ne facem treaba şi să visăm la mai mult, mai performant, mai elegant. Atât pe noi, utilizatorii, cât şi pe producători. Şi, iată, că lucrurile au evoluat în direcţia dorită. Compania BenQ, unul dintre principalii lideri ai revoluţiei digitale, dar lider mondial pe piaţa de monitoare, este primul producător care a lansat monitoarele LED bazate pe matricea VA (Vertical Alignment). Compania este una dintre cele 16, care compun Grupul BenQ, companii independente ce au domenii diferite de expertiză care cuprind fabricare integrată, componente, servicii şi produse de brand, aparţinând domeniilor IT, CE şi medical. Fiecare dintre cele 16 companii este lider inovator al industriei din care face parte şi contribuie la dezvoltarea Grupului BenQ, care, implementând un sistem de management de tipul „Specializare pe verticală & Integrare pe orizontală”, oferă produse de calitate. Noua serie de monitoare se adresează zonei corporate, oferind display-uri LED pentru toate segmentele de utilizatori: home-entertaiment, slim&stylish, business, gamming, green Eco, monitor TV, True Color (VA panel), nepierzându-se din vedere echilibrul raportului preţ-calitate. Caracteristicile de bază, care le recomandă, vizează ergonomia, consumul redus de energie, uşurinţa în utilizare, dar, cel mai important, posibilitatea de ajustare pe patru direcţii pentru păstrarea unei poziţii anatomice corecte la birou şi o tehnologie nouă, denumită Automatic Eye-Protect Sensor, ce permite ajustarea automată a luminozităţii monitorului, în funcţie de condiţiile de iluminare ambientală, precum şi atenţionarea utilizatorilor să respecte regula 20/20/20 de menţinere a sănătăţii ochilor, conform căreia, o dată la fiecare 20 de minute, aceştia ar trebui să îşi fixeze privirea către un punct îndepărtat şi să clipească de 20 de ori. Din această ultimă generaţie de monitoare BenQ, cele din seria BL sunt destinate zonei “bussiness”, oferind o paletă largă de dimensiuni între 19” şi 24”, formate de ecrane: 5:4, 16:10, 16:9 şi rezoluţii de la 1280×1024(SXGA) până la 1920×1080 (Full HD), caracteristici tehnice specifice monitoarelor adaptate zonelor de birouri. De asemenea, monitoarele din această gamă sunt dotate cu boxe încorporate, permiţând, de asemenea, o conectivivate multiplă: Dsub, DVI-D şi DP (Display Port), o nouă interfaţă digitală care va fi utilizată pentru aproximativ toate tipurile de dipozitive. De exemplu, din această serie, modelul BenQ BL2400PT se bazează pe noile pannel-uri de tip VA, caracterizate printr-un unghi de vizibilitate crescut, de 178° (din orice unghi stânga/ dreapta/sus/jos), culori fidele, un negru mai intens, un contrast bine definit şi o claritate de excepţie. Acest monitor oferă un contrast nativ de 3000:1 (cel mai mare contrast dinamic 20Milioane:1 existent pe piaţă), rezoluţie Full HD 1080p, permiţând redarea imaginii în format 16:9, pe o diagonală de 24”.
Aşa arată noile monitoare BenQ LED bazate pe matricea VA:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 comentarii

Din categoria campanii, publicitate

30 de răspunsuri la „High-end monitors BenQ

  1. Pingback: High-end monitors BenQ - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Asta e un post publicitar, Adela? 😀 Daca da, mna, ce sa zic, asta e…

  3. Nu as lua in viata mea un BenQ, chiar daca il declara high-end… High end-ul la Benq este LowEnd-ul la Electromures:) ca sa spun asa… Iar firmele mari nici nu se uita la astea…

    Bine v-am regasit:)

  4. Tu stii ca noi te sustinem, nu-i asa?
    Sa nu te lasi!

  5. Marian

    Adela, am mai invatat ceva, BENQ!? Realitatea e ca pe aici pe unde sint n’am auzit de asa ceva si probabil nu e nici o sansa din punctul asta de vedere! Altceva…, sa stii ca ti’am citit micile esseuri, si ca intodeauna mi’au placut! Si iarasi, ca intodeauna, te imbratisez si te pup- Marian

  6. injineru'

    subscriu cu bogdanra:) doar pentru că este high end nu înseamnă că e şi bun
    sper să nu mă înşel dar monitorul ăsta e undeva la 935 de lei, păi de banii ăştia îmi iau un Samsung care are şi tuner digital încorporat şi… o luminozitate mai buna 300 de candele faţă de 250 cât are acesta
    sincer cele 18° grade în plus pe care le are benq la unghiul de vizibilitate mă lasă rece, nu cred că stă cineva să se uite la monitor de pe cant:))
    acum asta e părerea mea influenţată un pic şi de ceva profesionişti din jurul meu care trăiesc din scris şi testat hardware:)

    • ok. important este să ai de unde alege, nu?

      • injineru'

        da normal:) dacă nu am avea de unde alege am fi ca la braşov toţi pe un singur provider de net ce deţine monopolul:( concurenţa e mama comerţului pentru cumpărători:D

      • Sau ca la Bucuresti unde UPC nu se baga [este RCS si atunci ma duc la RTC numai ca sa scap de al doilea:)

      • Stai liniştit, că nici UPC-ul nu este mare şmecherie. La noi nu există concurenţă adevărată. Le-am încercat pe amândouă. Din anumite puncte de vedere, toţi sunt o apă şi-un pământ, din păcate.

      • injineru'

        eu la UPC visam pentru că RDS-ul e nasol de tot, am stat o dată 2 săptămâni fără net şi crede-mă că am sunat de două ori pe zi ca să mă cert cu ei:) romtelefonul nu e o soluţie pentru că au un net de toată jena.. cu toate astea suntem ţara cu cel mai bun internet (am citit alaltăieri un articol şi am şi experimentat în germania un net de nu ai mai văzut)

  7. Da, Samsungul ala chiar ma atrage:))))
    hihihi

  8. Mi-am facut un cadou singur si mi-am cumparat de sarbatorile 2006 un BenQ 19 inch cu o resolutie HD in special 400 $ si sint foarte multumit.Am posibilitate sa-mi cumpar ceia ce doresc ,dar BenQ are ceva atragator care mi-a atras atentia si nu regret.

  9. [azi sunt supi rau si, prin urmare, sunt rau]
    @yogoshima… Imi dau seama ca ai bani sa iti iei ceia ce iti doresti… Un DEX ar fi un cadou deosebit, crede-ma… Chiar daca nu are poze…
    Ca sa dai in 2006 bani pe un HD de 19 inches era ceva atragator care ti-a atras atentia. Normal ca daca este atragator atrage… Era misto sa spui ca este ceva atragator care te respinge…
    A… si cred ca si un manual de topica ar fi interesant… Daca mai raman bani…

    • Hmmm, tata lu Matei, văd că eşti supărat. Trebuia să scrii aici https://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/11/22/2566/ şi chiar te invit s-o faci. 🙂 Este aşa un fel de sac de box. Cred că yogoshima a înţeles că s-a grăbit şi a avut nişte „scăpări” de scriere şi exprimare şi, probabil, data viitoare va fi mai atent. Hai, nu mai fi rău, că nu te prinde. 😛 Treci în camera cealaltă, la sacul de box şi lasă acolo supărările, ce zici? 🙂

      • injineru'

        tata lu Matei are un pic dreptate doar că a fost cam brutal:) şi injineru are o pagină pentru supăraţi numai că e mai hardcore:) (nu e reclamă adela, nu mă bate:) )

      • Nu am spus că nu are dreptate, dar, na, nu pot să-mi las musafirii agresaţi. Nu te bat, cum să te bat? Trebuia să laşi link spre pagina ta, să ştie oamenii unde să ajungă. 🙂

  10. Da, mai bine estegri postul meu… Am fost brutal…dar am asa o scarba de tot ce se intampla in juru-mi…

  11. A propos…pagina mea de suparari era atitudine.bogdanra.ro. Pentru binele lui fi-miu m-am oprit…ca avea numa energii negative

Lasă un răspuns

