Domnu’ Trandafir şi căţeii noştri


El este Domnu’ Trandafir (Trandafirache):

TrandafiracheTot Trandafirache

Iar ei sunt „căţeii” noştri:

De ce i-am numit aşa? Pentru că sunt jucăuşi şi mâncăcioşi, ca nişte căţeluşi. Nu poţi trece prin faţa acvariului, că se şi strâng grămadă, lângă geam şi cerşesc mâncare. Problema este că, dacă mănâncă prea mult, se îmbolnăvesc de bulimie şi mor. Aşa că ignorăm foamea lor perpetuă, având rezervate doar 3 mese pe zi. 🙂

Revenind la domnu’ Trandafir, este un copăcel foarte drag sufletului nostru, pe care l-am primit cadou, de la o fostă colegă de serviciu, acum 14 ani. Ne-a urmat peste tot, în toate oraşele şi casele în care am stat în gazdă, până a avea casa noastră. Ne-a fost fidel şi i-am fost fideli. Noi îl îngrijim şi-l iubim, iar el ne răsplăteşte cu zâmbete roşii. Acestea sunt primele flori de când l-am adus în casă, de afară, de pe balcon. Mai sunt şi alţi boboci care stau să înflorească. Îi pândim zilnic. 🙂 Acesta este Trandafirache al nostru, martor şi la bunele şi la mai puţin bunele din viaţa noastră.
Împart cu voi zâmbetele lui roşii.

 

 

 

33 comentarii

Din categoria călătorii, de prin viaţă păţite şi adunate, de suflet..., diverse, gânduri

33 de răspunsuri la „Domnu’ Trandafir şi căţeii noştri

  1. Pingback: Domnu’ Trandafir şi căţeii noştri - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Jocul | Ioan Usca

  3. Se pare că și domnul Trandafir vă iubește, după felul în care arată.
    Aveți grijă cu ”câinii” ăia, să nu facă pișu la rădăcina trandafirului și să vi-l strice! 😀

    • 🙂 A, la rădăcina trandafirului făcea pişu şi nu numai, ba îşi mai ascuţea şi gheruţele, Mister Biţi, pisoiul pe care l-am avut acum câţiva ani. Şi ştii de ce? Din gelozie. 🙂

      • Oricum, tot trandafirul a ieșit în câștig. Se pare că i-a priit tratamentul. 🙂

      • Da, da. Noroc că reuşeam să-i acopăr vasul. Era un adevărat război între mine şi Biţi. Să fi văzut cum ne pândeam unul pe cellălalt. 🙂 Dar, poate o să postez şi despre nebunul ăla de pisoi. Că sănătos la cap nu putea fi… 🙂

  4. foare frumos trandafirul tau japonez. Dar catelusii de acvariu trebuie sa recunosc ca sunt mortali. 🙂

  5. vaaaaaaaiiiiiiiii ce m-ai necajit! 😀
    am un trandafir japonez pe care-l ingrijesc de cativa ani,dar se incapataneaza sa nu infloresca. are insa niste frunzeeee 🙂

  6. Pingback: Nuţu – de pe Petsbox « Mustăţi lungi, gheare lungi

  7. injineru'

    :)) căţei de apă, până la tine nu am mai auzit de specia asta:P dar e bine că ţi-s sănătoşi şi voioşi. să-ţi trăiască:)

  8. Pingback: Vara lui noiembrie « Mirela Pete. Blog

  9. Domnu’ Trandafirache cel frumos si japonez… 🙂

  10. Pingback: Adevar sau provocare- marturia unei lumanari « Gabriela Elena

  11. Si noi avem un trandafir care face flori galbene, iar de trei ani avem si doi puisori. Toata lumea spune ca nu o sa faca tot flori galbene. Deocamdata nu au inflorit nici macar violet….

  12. sunt separati pentru ca am pus doua moate la apa pana au facut radacini.

  13. si al meu infloreste tarziu! acum e plin de flori! a fost uscat-uscat, l-am uitat in casa parinteasca , nu l-am udat, si l-am gasit vreascuri. l-am scos afara in curte, sa-l ia baietii de la salubritate, aia au uitat si dupa atatea ploi de asta vara, prin septembrie s-a umplut de frunze, iar acum are flori

    • 🙂 A avut noroc bietul trandafir, este un supravieţuitor. Nu pot decât să mă bucur. 🙂
      Al meu, după ce-l aduceam în casă, de pe balcon – toamna şi-l mai scoteam la începutul verii – se „scutura” de frunzele de afară, îi dădeau altele, dar de înflorit nu-mi înflorea în casă. Făcea nişte frunze mari, de puteai face salată cu ele, dar flori ioc. Asta până anul trecut, când toată iarna mi-a înflorit exploziv: avea mai multe flori, decât frunze. 🙂
      Anul acesta, afară, a fost cam sărac în flori. Acum, se pare că a redevenit băiat serios şi s-a pus pe treabă. 🙂

  14. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 42) « Blogul lui Teo Negură

  15. Pingback: Iubire vs. Gelozie « Cristian Dima

  16. Pingback: Viteazul Aurel şi zmeul | Ioan Usca

  17. Altcersenin

    frumoase zambete,calde; mersi 🙂

  18. Când o să îi cumperi lui Victoraş un căţel o să îi ziceţi „peşte” 😀 Fain şi trandafirul şi tata are unul şi lămâi are şi o gramadă de flori. E mare grădinar 😀

    • 🙂 Da, bună idee. Cred că ar fi primul căţel pe care să-l cheme „Peşte”. 🙂 Am şi eu un lămâi, care a ieşit dintr-un sâmbure de… lămâie, evident. 😀 Bravo tatălui tău. 🙂

  19. Pingback: Iubire vs. Gelozie | Cristian Dima

Lasă un răspuns

