Noi şi Boc


mereu supuşi votului: aici. Până mâine, 01.11.2010, ora 23.

Numai că ei cu moţiunea, noi cu noţiunea. Ei cu cenzura, noi cu scriitura: adică PA-urile noastre.  Se strânseră, şi de data aceasta, multe şi faine rău. Dacă e să mă întrebaţi pe mine, cel mai original mi s-a părut al lui Victor – cel cu dialog, „În locul potrivit, la locul potrivit„.

Aşa că, dacă „Între cer şi pământ” – proza mea – v-a plăcut, votaţi-mă şi vă promit că anul viitor economia va cunoaşte creşteri record, ţara se va muta direct în SUA şi va curge numai lapte şi miere, la toate robinetele. 😀

Dar, pentru că puteţi acorda 3 voturi, unul ar putea fi, deci şi pentru Victor.

Dacă ar fi să fac un buchet din toate PA-urile, ar arăta cam aşa:

Între cer şi pământ, în locul potrivit, la momentul potrivit, noua plăcere a bunicului Hamlet [şi a] pisicii [lui]  negre, prietenul indispensabil şi desăvârşit – şi iscoada perfectă – era să-l urmărească pe deputatul cu acoperiş, aşa îl numea, din cauza pălăriei caraghioase pe care o purta, pe vecinul de alături, ce-şi intitulase, pompos, ditamai viloiul „Acoperişul cerului„. Nu vedea niciun impediment în a sta cocoţat pe acoperişul casei sale, de lângă peron(ul) haltei CFR, ca şi cum ar aştepta, mereu, un alt tren. Asta şi a-l bodogăni pe pivotul echipei locale de handbal erau preocupările lui cele mai noi. Se gândea, deja, pe care dintre nepoţi să şi-l facă discipol.

De nu vă place buchetul meu de PA-uri, nu aveţi decât să-l aruncaţi în maşina de spălat decapotabilă a domnului Lică. 🙂

Dragii mei, vă mulţumesc, anticipat, pentru voturile voastre.

15 comentarii

Din categoria proză

15 răspunsuri la „Noi şi Boc

  1. Pingback: Basm indian | Ioan Usca

  2. Pingback: Noi şi Boc - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Frumos îmănuchiate aceste PA-uri… Chiar mi-a plăcut. Te-am votat deşi nu contează atât de mult votul sau clasarea într-un top ci mai degrabă provocarea literară. Ştim amândoi că acel top nu reflectă calitatea scrierilor…

  4. Pingback: Cel mai scump parfum din lume: “Abeille de Guerlain” « Mirela Pete. Blog

  5. Mulţumesc foarte mult pentru recomandare. Şi succes. Îţi doresc o săptămână frumoasă.

  6. Pingback: Melancolie… « Gabriela Elena

  7. Marian

    Your vote is in my heart and even if „officially” doesn’t count, I hope that you’ll appreciate it!
    Te imbratisez- Marian

  8. Pingback: Micoza | Ioan Usca

  9. ma gandeam ca am putea sa inversam: il punem pe el pe acoperis si te punem pe tine la Guvern ca esti harnicuta rau si nu uiti pe nimeni

  10. Multumesc pentru link-uire, Adela! Am tot intrat la tine, pe blog, dar n-am apucat sa comentez pana acum, asa ca trec direct la subiect: cum pot obtine un exemplar din volumul tau de poezii, cu autograful autorului? 🙂 S-ar putea prin posta, cu plata ramburs?

Lasă un răspuns

