Între cer şi pământ


Aceasta este proza mea arhiscurtă pentru etapa a patra a concursului de PA-uri. Tema este „acoperişul”.

Ziua întreagă, stătea în căsuţa lui din copac. Îşi adusese acolo, soldăţeii de plumb, indienii de plastic, briceagul pe care-l primise cadou, cărţile cu Winnetou, Old Surehand şi Tom Sawyer, dar şi multe alte lucruri trebuincioase într-o astfel de locuinţă. Privea ore-n şir sătucul ce i se-ntindea la picioare, atent la fiecare mişcare: clipocitul Oltului, şerpuirea trenurilor, zarva oamenilor şi picoteala animalelor formau tabloul perfect, simţindu-se ca pe acoperişul lumii, între cer şi pământ.

Vă voi da eu de ştire, când şi cum cu votatul, mulţumindu-vă, totodată, pentru voturile voastre de la etapele anterioare. Mă înclin.  🙂

19 comentarii

Din categoria proză

19 răspunsuri la „Între cer şi pământ

  1. După 1990, am tot căutat indieni şi cowboy de plastic, dar n-am mai găsit. Mi-ar trebui câteva sute…

  2. Căsuţă în copac? Mi-ai adus aminte de vremea copilăriei când cu copii de la bloc, ne trezeam dimineaţa devreme şi plecam în pădure în locul nostru secret. Acolo ne-am făcut o minunată colibă în care ne-am adus fiecare dintre noi lucrurile cele mai depreţ.O carte, o fotografie, o minge. Fiecare după priceperea lui. Clanul nostru Balu…

  3. Cum reuseste Oltul asta sa incapa pana si in PA-uri!!!!

  4. Marian

    Adela, povestea e perfect…, americana! Casuta in copac n’am avut dar coliba din papura de pe balta am facut! Ha, ce viata…,!
    Te imbratisez- Marian

  5. Pingback: Poveste de vis (11) « Blogul lui Teo Negură

  6. Mi-a placut Adela pa-ul acesta al amintirilor.
    Succes! 🙂

  7. Pingback: Tot pe acoperiş « Blogul lui Victor

  8. Pingback: Pagina nu a fost găsită « Cristian Dima

  9. Pingback: PAcoperisul (concurs de proză arhiscurtă) « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  10. Pingback: Poftiţi la urne! « Blogul lui Victor

  11. Frumos! Stam pe aproape pt votare

Lasă un comentariu