Hop şi eu la concurs!


UPDATE: A început votarea PA-urilor aici. Cei care o placeţi pe Contesă, sau alte „gazde perfecte” de acolo, mergeţi şi dovediţi. Noi vă mulţumim şi vă pupăm.

Cum vă spuneam zilele trecute, Călin a dat startul unui nou concurs de PA-uri  (proză arhiscurtă). Cum prima etapă am ratat-o, la a doua nu  m-am mai lăsat. Tema a fost „o gazdă perfectă”. Aşa că am scris PA-ul de mai jos:

Contesa

Rochia lungă, de catifea, în culoarea vişinei putrede, foşni pe parchetul “Versailles”, ce scâncea uşor, sub botinele-i fine. Din şemineu, flăcările dansau vesele, în contradicţie cu starea ei de spirit. Sfeşnicele mari sprijineau lumânări ce pâlpâiau jucăuş. Pianul din colţ, în perfectă armonie cu mobila masivă, clasică, părea să-şi fi uitat menirea. Contesa se opri în mijlocul camerei, mângâie argintăria şi cristalele, suspinând după vremurile când era o gazdă perfectă. O lacrimă căzu discret.

Şi, dacă am numărat bine, m-am încadrat şi pentru punctele bonus, respectând 500 de semne.

Aşa că, dacă vă place, poate mă votaţi, pe blogul lui Călin, începând de azi, după ora 18, probabil! Vă mulţumesc anticipat! 🙂

 

23 comentarii

Din categoria diverse

23 de răspunsuri la „Hop şi eu la concurs!

  1. Pingback: Eu tac « Blogul lui Teo Negură

  2. Pingback: Hop şi eu la concurs! - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Pingback: Bucătăria sufletelor « Cristian Dima

  4. O imagine aşa cum îmi place mie… Sunt istoric, na… îmi place ce e vechi…

  5. Pingback: Optimism | Ioan Usca

  6. A, foarte bine, foarte bine!
    Ma bucur ca ai scris acest PA, trebuia sa existe neaparat!
    Adele, in Word, in bara de instrumente e un contor care numara, cu spatii si fara spatii, selectezi textul, alegi cu spatii si iti numara el precis

  7. Pingback: O gazdă perfectă. Al doilea palon « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  8. Mă dusei la vot și, drăcie, nu găsii urna! 😕

  9. gata, votat! 🙂 Am avut o perioada cand citeam numai romane istorice, cu viconti, baroni, conti 😉

  10. Pingback: Fiica toamnei « Cristian Dima

  11. Pingback: 27 Octombrie | Nataşa

  12. Pingback: Rutebeuf (sec. XIII) – Golani, vă merge minunat « Orfiv

  13. Pingback: Susţinem moţiunea de cenzură | Ioan Usca

  14. Pingback: Cântec de munte – Ardeu 5 « Cristian Dima

  15. Pingback: Cea mai gazdă bună (clasament proză arhiscurtă) « Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

