D’ale lui Victor


Deghizarea lui Ben 10

– Mami, cei de la televizor (n.n. Cartoon Network), au spus că Ben 10 se deghizează. Dar eu cred că, de fapt, se transformă, pentru că primeşte puteri noi. De ce nu le are şi înainte de a se deghiza, atunci? Deci, se transformă, nu-i aşa, se deghizează este un fel de a spune.

 

Inundaţie de lacrimi

Pentru că Victor m-a cam supărat vineri, i-am spus că sunt supărată pe el. A început să plângă şi să-mi ceară iertare:
-Iartă-mă, mami, că nu mai fac, te rog, iartă-mă!
– Mă voi gândi, dacă te voi ierta, pentru că aşa spui mereu.
– Hai, iartă-mă, că o mamă bună aşa ar face, m-ar ierta!
Eu, nimic. La un moment dat, izbucneşte:
– Dar, iartă-mă odată, până nu fac inundaţie de lacrimi, aici!
34 comentarii

Din categoria copil, copilărie, D'ale lui Victor, de suflet..., părinţi

34 de răspunsuri la „D’ale lui Victor

  1. Pingback: Twitted by adelaonete

  2. Diana Alzner

    Doamne, Adela, ce dulce e Victor al tău! 🙂 Să te bucuri de el. Şi să-l ierţi mai repede. 🙂

  3. Nu știu ce să zic-inteligență sclipitoare, dublată de instinct de apărare..

  4. Ada Pavel

    Vai, dar iartă-l! 🙂
    Nu mă bag în „probleme de familie” (cum zice sora mea când mama se ia de mine 😆 ) , dar e așa un dulce… Știu însă că mai trebuie și învățați cine e „șeful” 🙂
    Pupici!
    Da, Ben Ten se transformă 😉

  5. Gina, Diana, vă mulţumesc, dragele mele! L-am iertat. Că doar nu era să risc vreo inundaţie. 🙂

  6. Pai, da, are dreptate cu inundatiile…vrei sa innotam prin capitala din cauza incapatanarii tale? Ei, hai, sterge-l de lacrimi ca vad un val pe fereastra deja…aaa, si iarta-l ca, na, doar repetitia e mama invataturiii, da?! 😀

  7. Poate ca Victor va ajunge pompier 😛

  8. Pingback: Poveste de vis (9) « Blogul lui Teo Negură

  9. @noaptebunacopii Numai focul iubirii sa nu fie in rest… se stinge orice foc 😛

  10. santajist mare Victor al tau!! … dar totusi, genial! 😀

  11. Marian

    Toata lumea pledeaza pentru achitarea si iertarea lu’ domnu,Victor!Eu sint de partea Mamei!

  12. starsgates

    :))) Ca de obicei, spusele lui Victor mă fac să râd în hohote.

    • Aşa face el oamenii de râs. 🙂 Aşa zicea fratele meu mijlociu, când era mic şi-l făceam să râdă seara la culcare. Mama ne auzea hilizându-ne şi striga la noi să ne culcăm. Iar frate-meu îî răspundea: „Mămicuţă, Ala – aia eram eu – e de vină, că mă face de râs!”

  13. Sunt sigură că l-ai fi iertat şi fără ameninţări cu inundaţia de …lacrimi.

    Gânduri bune pentru tine şi cei dragi sufletului tău!

  14. Adela, sunt sigura ca nu vrei inundatie de lacrimi. E mai frumos sa cada frunze sau sa ninga. Iertarea e apanajul suveranului, ar zice Szun Tzu. Asa ca, stiu ca ai procedat ca orice mama buna. L-ai iertat. 🙂

  15. 🙂 se vede de la Cluj, ca esti o mama buna si iertatoare.

  16. altcersenin

    🙂 ei, era de asteptat :)sa-l ierti si asa e timpul ploilor, doar nu puteai permite si o inundatie de lacrimi 🙂

Lasă un răspuns

