Are cineva un metoclopramid?


Pentru că mi-e greaţă. Din ce în ce mai greaţă. Nu mi se mai taie nici cu tone de lămâie.

Ţara arde şi ăi de ne conduc se întrec în spitch-uri de proastă factură, inventează cuvinte, se dau inteligenţi, ca într-un „stand-up comedy” ieftin, dar al cărui bilet îl plătim al dracului de scump şi noi şi generaţiile ce ne vor urma, împotriva voinţei noastre. Suntem obligaţi să înghiţim circ de mahala, în care premierul@comp. lansează campanii electorale.

La naiba cu ţara asta, cu poporul ei, cu viaţa lui.

„Anul 2012 va fi anul PDL-ului.”

Ce criză, ce nivel de trai, ce pensionari, doctori, profesori, români?

Băgaţi bine la cap:  „Anul 2012 va fi anul PDL-ului.”  Again?! 😦 Scuipaţi în sân, daţi-vă trei paşi înapoi, bateţi în lemn, daţi cu aghiasmă… Că şi aşa, altceva…

Aşa că, vă rog, are cineva un metoclopramid?  Sau două? Sau un bilet de avion în plus?

12 comentarii

Din categoria întrebări şi răspunsuri, campanii, ce credeti?, ţară

12 răspunsuri la „Are cineva un metoclopramid?

  1. Pingback: Printre nori – Ardeu 4 « Cristian Dima

  2. Cât sistemul e prost nici nu mai contează cine conduce… dar nu vreau să mă gândesc totuşi că lumea nu se căieşte că l-au votat a doua oară pe chior şi să meargă tot pe mâna lor…

  3. Pingback: Are cineva un metoclopramid? - Ziarul toateBlogurile.ro

  4. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 36) « Blogul lui Teo Negură

  5. Pingback: Carusel – 2 | Ioan Usca

  6. Nu ne mai trece nici cu medicamente! SI ce este mai straniu este ca s-ar putea ca Boc sa aiba dreptate: sa fie anul PDL-ului… Stie el ceva: ca tara asta inca mai are multi prosti de prostit!!!

  7. Ada Pavel

    bilet doar dus, nu?
    O să fac rost, că și eu caut.

  8. dionisa

    Uite ceva amuzant… cand am citit primul rand al articolului tau – Pentru că mi-e greaţă. Din ce în ce mai greaţă. Nu mi se mai taie nici cu tone de lămâie. – am crezut ca motivul pentru care iti e greata e altul… ca esti insarcinata!!! :))) Desigur ca nu metoclopramidul era remediul, in cazul asta…

  9. Pingback: Dor de mare, dor de soare « Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

