Când lumea mea nu este lumea mea…


Povestea mea începe într-o zi de vară. Nu ştiu când se va sfârşi. E posibil, în orice moment. Am trăit mult şi am trăit puţin. Mă întreb, adeseori, care-i rostul meu aici. De cele mai multe ori, simt că m-am rătăcit. Că lumea mea nu este lumea mea. Ne privim distant, nici măcar protocolar. Vorbim limbi diferite şi nici limbajul semnelor nu ne ajută. Gândesc că, poate, e vina mea. Că nu m-am născut cu numărul de credite suficient pentru acest univers. Că nu am ştiut să aleg biletul căştigător. Sunt mergătoare prin viaţă şi îmi asum fiecare pas; chiar şi pe cei care nu duc nicăieri.

25 comentarii

Din categoria de suflet..., recurs la prea multă realitate

25 de răspunsuri la „Când lumea mea nu este lumea mea…

  1. Ne nastem si murim singuri!
    Intre aceste doua repere, ne amagim ca ar fi altfel.

  2. Pingback: Drum spre devenire… (20) « Cristian Dima

  3. Cred că cu toții avem momente de rătăcire, atunci când ne aflăm la o răscruce de drumuri sau când încercările vin într-un ritm mai alert decât ne aşteptăm. Uneori întâlnim câte un înger care să ne ajute să trecem, alteori cerem disperaţi ajutor divin şi, deşi nu îl merităm todeauna, sau de cele mai multe ori, acesta vine şi după ce ne ajută să trecem un hop ne mai arată şi calea mai departe. Gânduri bune!

  4. Pingback: Când lumea mea nu este lumea mea… - Ziarul toateBlogurile.ro

  5. Marian

    Adela, te pup si te imbratisez intodeauna cu mult dor!Si asta conteaza!

  6. dmd

    Nu esti singura in situatii similare.Important este ca te imbratisez cu drag.

  7. „Mă întreb, adeseori, care-i rostul meu aici” – hm, e o intrebare care orice om(sau poate nu chiar orice) constient si-o pune la un moment dat, sau in mai multe randuri de-a lungul vietii… eu socot, ca e constientizarea si nevoiea imperioasa de a lasa o urma (si nu una oarecare) pe acest pamant…e nevoiea strigenta de a sti/crede ca viata noastra pe acest pamant isi are un rost – nu e asa, pursisimplu trecatoare – frunza-n vant; e constientizarea nimicniciei noastre in raport cu universul… si cu cat stii/cunosti mai multe cu atat acest raport ti se pare mai mare, mai depresant, daca vrei… si atunci, aprofundarea in aceste certitudini trebuie intrerupta, zic eu, prin axarea pe un cerc mai restrans de valori si adevaruri, cautand si gasind acel rost in noi insine, in bucuria de a trai, de a iubi viata si pe cei din jurul nostru…

  8. Zici bine tu, ce zici. Numai că, uneori, mă mai apucă aşa, filozofia. 🙂

  9. hai si tu

    Te asteptam sa intri si tu in concursul nostru unde poti castiga premii in bani!

  10. Ca text literar, e unul foarte profund. Foarte bun.
    Ca trăire, e ceva foarte profund, de asemenea.
    Prefer să cred că e doar un text literar. Uneori ajungi să tânjesti după zile anoste, după rutină, deci echilibru.

    • Multumesc, Călin. Nu ştiam că ai blog si pe „blogspot”. 🙂 În general, scriu cum gândesc, cum simt. Nu poate fi doar un text literar. Textele mele se construiesc pe frânturi din suflet. Aşa sunt eu… Dar, tu ştii foarte bine despre ce vorbesc. 🙂

  11. Pingback: Domnul Curcubeu – 1 « Link-Ping

  12. Ada Pavel

    te-ai născut și ești aici acum să ai grijă de scumpul tău copil. Eu consider că, pentru o mamă, asta trebuie să fie suficient. Măcar momentan.
    Îmbrățișări de la Argeș!

    • O, este mai mult decât suficient. Nu despre asta e vorba. Poate, într-adevăr, rostul meu în această lume este să fiu o mamă bună. 😛 😉 Dar acesta este rostul oricărei femei, până la urmă. Mă întreb, uneori, dacă pe lângă asta, mai am şi un alt rol. 🙂 Te îmbrăţişez şi eu, draga mea.

  13. Rostul vietii este cel de a da raspunsuri existentiale utile. ca urmare a ceea ce reusim sa lasam in urma. Pentru ca atunci cand vom evada din aceasta viata sa regretam nu doar noi, ci si altii! Si nu doar cei de langa noi…

  14. Pingback: Amprente Literare [...] « Andreihappyday

  15. Pingback: Ziua Portiţelor Deschise «

  16. Pingback: Despre blogul lui Cristian Dima – o ruină cu parfum romanţat « Blogul lui Teo Negură

Lasă un răspuns

