Te uită ce aduce septembrie…


… un Ultim Mitropolit, o Colecţionară de coşmaruri, ce şi-au făcut drum printre Tenebrele unei lumi în derivă. Dar mai multe ştie domnul Ioan Usca (Vania, pentru prieteni). Poftiţi de aflaţi. 🙂

Bine, cu siguranţă, si doamna ştie câte ceva.

De asemenea, pe lângă ceai cu miere, domnul Călin Hera, ne-a mai promis şi altceva. Cum, încă, nu am aflat despre ce este vorba exact – o fi cafea cu sare? -, vă invit să-l întrebaţi direct. 🙂

Pentru că am aflat după ce am publicat, updatez:

Nici Geanina şi Cristian Lisandru nu au stat degeaba. Faceţi-i  o vizită lui Cristian şi o să vedeţi. Merită. Veţi găsi, la faţa locului, nişte Amprente.

10 comentarii

Din categoria de suflet..., eveniment, prietenie, recurs la prea multă realitate

10 răspunsuri la „Te uită ce aduce septembrie…

  1. He, si eu cred ca voi promite ceva 🙂
    Da, septembrie a venit într-adevar cu foarte multe surprize!

  2. Pingback: Te uită ce aduce septembrie… - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Dacă am promis, am promis 😉

  4. Pingback: Solidaritate | Ioan Usca

  5. Mulţumim mult, Adela, gânduri bune şi un final de săptămână cât mai bun!

  6. Pingback: Politica visului frumos «

  7. Pingback: Regatul V « Ada Pavel's Blog

Lasă un răspuns

