Decizie


Întrucât riscurile postoperatorii constau în instalarea unei pareze la piciorul şi mâna drepte, recuperabile doar parţial şi în pierderea vederii la ochiul drept, tatăl meu a hotărât ca, cel puţin pentru moment, să nu se opereze. Riscul pe care şi l-a asumat, temporizând intervenţia chirurgicală, este ca acea malformaţie să se rupă. Sperăm, însă, ca, respectând regulile de a nu mai depune efort fizic supradimensionat – ca până acum – şi având mai multă grijă de el, acest lucru să nu se întâmple. E tot ce putem face, în situaţia dată. Noi, familia, nu putem decât să-i respectăm decizia şi să ne rugăm la Dumnezeu. În seara aceasta, l-am externat.

Tatăl meu nu bea, nu fumează, nu bea cafea, nu condimente, nu ciocolată, nu dulciuri, nu acru. În schimb, este hiperactiv şi nu cunoaşte limite în a munci. Dar, acum, sper să-şi fi învăţat lecţia şi să se menajeze.

Vă mulţumesc, tuturor, că aţi fost alături de mine!

P.S. Sunt epuizată. 😦

17 comentarii

Din categoria Uncategorized

17 răspunsuri la „Decizie

  1. Pingback: Decizie - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. dmd

    Iarta-ma ca nu am scris ceva,din oroare fata doctori…pe mine ma chinuie de 3 ani…sunt cu tot sufletul alaturi de tine si crede-ma ca si eu in locul tatalui tau as fi ales la fel.Te imbratisez cu drag.

    • Ştiu, Dane. Chiar m-am gândit la tine şi eram sigură că acesta este motivul pentru care nu-mi scrii nimic, dar că eşti lângă mine. Îţi mulţumesc. Da, probabil că şi eu aş fi făcut aceeaşi alegere.

  3. altcersenin

    cu respectarea indicatiilor prescrise de medici si cu doamne-ajuta totul va fi bine

  4. Adele,

    Să iei, neapărat vitamine!
    Din tot sufletul, multă sănătate tatălui tău și ție forța de a te reface!!!

  5. Marian

    Adela, cred ca decizia lui e cea mai buna! Riscurile unei asemenea operatii e mult prea mare in Romania! Sa speram ca totul v’a fi bine si ca regimul lui fizic si alimentar v’or fi suficiente pentru ca el sa se simta mai bine! Cele mai bune urari pentru tine si familia ta! Te imbratisez, ca intodeauna, cu multa dragoste si prietenie- Marian

  6. Pingback: Dacă tu… « Blogul lui Teo Negură

  7. Este esential sa doarma noaptea, sa nu se mai gandeasca la ce are de facut iar la vara sa se fereasca de caldura si efort in soare
    Astept sa-mi spui ca e bine, multa sanatate!

  8. Stiu ca ai trecut prin clipe grele dar ai încredere ca totul va fi bine.Toate lucrurile se întampla cu un scop, cel putin eu cu aceasta idee traiesc.Poate ca Dumnezeu a vrut doar sa-i dea un semn, ca a muncit prea mult si ca trebuie sa aiba mai multa grija de el.Îi doresc sanatate din toata inima!

  9. am trecut prin acest gen de incercare cu bunicul meu.
    pe el l-a ajutat Dumnezeu sa-si revina si sa mai traiasca pana la opt zeci si cinci de ani.

  10. va fi greu sa isi domoleasca temperamentul. Dar cu vointa si cu ajutorul familiei v reusi. Ii doresc toate cele bune si sa se gandeasca mult ca sanatatea e foarte importanta!

Lasă un răspuns

