Vă mulţumesc….


… tuturor celor care mi-aţi trecut pragul şi aţi avut un gând bun pentru mine. Deocamdată, tatăl meu este internat la Neurochirugie Vasculară, la Spitalul Obregia. Azi vom afla diagnosticul. Am început analizele la Spitalul Militar. Atât acolo, cât şi aici, medicii, d-nul dr. Florin Cristea, cât şi d-nul doctor Mugurel Rădoi, s-au comportat impecabil, incredibil, aproape, pentru ţara în care trăim. Este o tragedie că marii noştri conducători nu ştiu decât să-i pună pe fugă pe medicii buni pe care îi avem, care sunt, cu adevărat OAMENI.

17 comentarii

Din categoria Uncategorized

17 răspunsuri la „Vă mulţumesc….

  1. Ada Pavel

    Sănătate multă tatălui tău!

  2. Multă sănătate tatălui tău și ție rezistență!!

  3. multa sanatate si putere sa depasiti aceasta etapa!

    Va imbratisam cu drag.

  4. Multă sănătate tatălui tău, Adela!

  5. Sănătate și putere, Dzeu să vă fie alături! Să auzim numai de bine, dragă Adela.

  6. Multa sanatate tatalui si revenire acasa cat mai grabnica…

  7. Multa multa sanatate si numai vesti vesti sa auzim!Va pupam cu mult mult drag

  8. Vesti bune , am vrut sa scriu.Oboseala…

  9. Marian

    Sanatate si sa se termine cu bine!

  10. Regret să aflu astfel de vești.
    Las gândurile mele bune, vă urez sănătate tuturor și forța de a trece peste ceea ce acum vă tulbură viața.

  11. adriana

    si eu ii multumesc dr.radoi pt ca mi-a salvat tatal…manastireanu florin….va multumesc …sunteti minunat

Lasă un răspuns

