D’ale lui Victor … şantaje


Dormitor. Jucării împrăştiate. Ora 19.
– Victor, te rog, strânge jucăriile că, altfel, vei dormi pe şi printre ele.
– O să le strâng, o să le strâng.
Acelaşi dormitor. Aceleaşi jucării împrăştiate. Ora 22.
– Victor, jucăriile!
– Mami, mi-e somn, ajută-mă să le strâng!
Pentru că am spus nu, din acel moment, au început negocierile, miorlăiturile şi… şantajele:
– Mami, dacă m-ai iubi, ai înţelege că mi-e somn şi m-ai ajuta să strâng jucăriileeeee!!!!!!
-Nu, Victor, te iubesc, te înţeleg că ţi-e somn, dar  te-am rugat de acum  trei ore să o faci. Şi tu, dacă m-ai iubi, m-ai asculta.
– Mami, dacă mă ajuţi, îţi dau un pupic mare, mare! Dar, dacă nu mă ajuţi, să ştii că, de acum încolo, o să-ţi dau numai pupicuri false!
31 comentarii

Din categoria copil, copilărie, D'ale lui Victor, părinţi

31 de răspunsuri la „D’ale lui Victor … şantaje

  1. Ha, presupun ca ai cedat! 🙂
    Trebuie sa învete sa fie ordonat pana se face mare, dar deja are un simt al negocierii foarte dezvoltat.

    • Mie-mi spui? Cât priveşte cedatul, greşit. Deşi a primit „ajutoare” şi din partea bunicii, care-l seconda prin telefon. 🙂
      Crede-mă, sunt adevărate „războaie” ale personalităţilor, între noi. Dar, eu sunt mai mare. 🙂
      Aşa îî spuneam şi mamei mele, când eram cam de vârsta lui Victor: că o fi ea – mama – mare, dar eu sunt şi mai mare. Aşa că am exerciţiu, iar Victor are pe cine moşteni, cu siguranţă. 🙂

  2. Absolut delicios. 😀 😀 😀

  3. Pingback: D’ale lui Victor … şantaje - Ziarul toateBlogurile.ro

  4. Marian

    Victor a fost un pic cam „discriminat” in toata povestea asta pentru ca nu a primit destule advertismente! Asa cum „cu o singura floare nu se face primavara” pentru o persoana asa de ocupata cum e Victor un advertisment nu’i nici pe departe suficient!Asa ca tu,Adela, foloseste metode mai eficiente de comunicare si da’i copilului mai multe sanse de a rezolva problema!
    Cu drag- Marian

  5. Pingback: Femeia ideală | Caius

  6. Pingback: Christine Busta (1915-1987) – Unde nu mai sunt spice « Orfiv

  7. Pingback: Protest prin iubire «

  8. Şi eu presupun că ai cedat în faţa unor eventuali pupici falşi… Şi mi s epare firesc. Gânduri bune!

  9. La noi aceste intamplari au un iz ceva mai cazon! Cand vine vorba de somn, nu mai negociem nimic.

  10. Ada Pavel

    pupicuri false… Măi, măi! Ce șantaj sentimental! 😆

  11. pupicuri false.. m-a topit! 🙂 E mortal puiul tau!

  12. Pingback: Zi de toamnă | Ioan Usca

  13. Ce bine e sa-l regasesc pe Victoras!
    Astazi voi doi mi-ati amintit de un dialog de demult cu nastrusnicul meu; apoi a curs o poezioara…
    http://zbateri.blogspot.com/2010/09/din-una-n-alta.html

  14. foarte dragut. Poti sa accepti pupicuri false? Eu cred ca nu. 🙂

  15. Catrinel

    Pupicuri adevarate de la noi :DVictor e un scump.

  16. starsgates

    Nu te supăra, dar de ce să le strângă dacă mâine o ia de la capăt?;)
    Mai bine să primeşti pupicuri false?:)))

  17. altcersenin

    Victor e admirabil, ca de fiecare data 🙂 🙂 auzi tu, pupicuri false 🙂 😀

  18. auch! e teribil ca inca mai folosesc tactica asta, nu :D?

Lasă un răspuns

