Descântecul lunii


Luna roşie, luna albastră,
am cules-o, am pus-o-n glastră,
am presărat, în juru-i, stele
şi-am descântat-o de mistere.
Luna rotundă, luna dreptunghi,
am cules-o, am pus-o-n mănunchi,
am presărat, în juru-i, fluturi
şi i-am descântat de visuri.
Luna şuie, luna udă
am prefăcut-o-n paparudă,
am presărat, în juru-i, nori
şi i-am descântat de ploi.
Luna tablou, luna oglindă,
am cules-o, am pus-o-n grindă,
am presărat, în juru-i, cântec
şi i-am descântat de urlet.
Luna băiat, luna fată,
am cules-o, am pus-o-n poartă,
am presărat, în juru-i, dor
şi am descântat-o de amor.
Luna pământ, luna univers,
am cules-o, am făcut-o vers,
am presărat, în jur, speranţă
şi i-am descântat de viaţă.
11 comentarii

Din categoria poezii

11 răspunsuri la „Descântecul lunii

  1. Pingback: PLAZA DE TORROS «

  2. Comparativ cu tragedia de ieri a bebelusilor, versurile tale chiar au o raza de optimism. E necesar si un strop de viata… mai ales cand tragedia ne insoteste la fiecare pas. Speranta pe care o strecori este binevenita…

    • Ştii, Florentin, am vrut, iniţial, să scriu despre asta. Dacă m-ai citit, cât de cât şi ştiu că ai făcut-o, ştii, deja, că absolut orice tragedie mă afectează profund, ca şi cum mi s-ar întâmpla personal. N-am scris pentru că, orice aş fi spus, nu ar fi putut dezvălui ce simt în acest caz. M-am simţit neputincioasă. Nu uita că, la rândul meu, dincolo de faptul că sunt femeie, sunt mamă. Orice strigăt, orice cuvânt, orice gând mi se par seci…

  3. Pingback: Elucubraţii – Oltzii « Link-Ping

  4. avem atat de multa nevoie de speranta! Peste tot in jurul nostru numai nenorociri …..

  5. Am o propunere pt tine http://www.axyy-filme.com in dreapta am acolo o categorie : BLOGURI INTERESANTE
    te-ar interesa sa ajungi acolo ,da un replay la mesaj sau
    Add id messenger happy_dar@yahoo.com

    • Cred că, de fapt, este vorba despre reciprocitate, nu? Ar fi fost atât de greu să propui un schimb de linkuri? 🙂
      Pentru că presupun că propunerea nu se referă doar la a-mi face mie o favoare, nu-i aşa? Aşa că, te rog, spune-mi cum vrei să te adaug în lista mea de bloguri. Mulţumesc.

  6. Pingback: Datini bulversate | Ioan Usca

  7. Se vede treaba ca cineva a admirat o luna frumoasa la malul marii hmmmmmmm?
    Cea mai frumoasa luna plina pe care am vazut-o a fost la Tuzla, pe plaja, cu ani in urma. Puteai citi ziarul la lumina ei si arginta valurile marii absolut divin. La asta m-a facut sa ma gandesc descantecul tau.

    • Nu, nu la malul mării. Şi nu era nici plină. Am admirat o jumătate de lună, luni noaptea, în timp ce ne întorceam acasă, lună care se făcea din ce în ce mai roşie. A fost superbă. Şi, după cum vezi, m-a inspirat. 🙂

Lasă un răspuns

