D’ale lui Victor… dileme


Monstru femeie sau monstru bărbat?

– Mami, ce voce de femeie ai!
-Păi, nu sunt femeie?
-Nu, eşti mămica mea. Nu eşti nici femeie, nici bărbat, eşti doar mămica mea!
După câteva clipe de gândire, îmi zice, însă:
-Dar, dacă nu eşti nici femeie, nici bărbat, înseamnă că eşti monstru?
– Cam aşa ceva, i-am răspuns râzând.
Alte clipe de gândire, după care, mă întreabă din nou:
-Hmmm, păi ce fel de monstru: monstru femeie sau monstru bărbat?!
––––––––––––––––––––––––––––––

Păi cum e roşie, dacă e portocalie?

Azi, am cumpărat roşii „prunişoară”, din acelea galben-portocalii.
I le-am arătat lui Victor, care m-a întrebat ce sunt.
I-am spus că sunt roşii… portocalii.
– Păi cum să fie roşie, dacă e portocalie? m-a întrebat, foarte încântat de gluma lui.
19 comentarii

Din categoria copil, călătorii, D'ale lui Victor, de suflet..., inocenţă, părinţi

19 răspunsuri la „D’ale lui Victor… dileme

  1. Sunt rosii din „era Basescu”.

  2. starsgates

    Simpatic piciul.:)
    Bine ai revenit adele.

  3. Avea dreptate! Nici eu n-am mancat rosii de alta culoare pana spre 14-15 ani ca nu intelegeam cum puteau fi alea rosii ? Ca aveau alta culoare! Si sub nici o forma nu ii credeam pe cei care ma asigurau ca sunt, de fapt, rosii!

    Zi frumoasa!

  4. adakiss

    pune întrebări bune.

  5. Pingback: Specii pe cale de dispariţie… « Link-Ping

  6. intrebari foarte pertinente

  7. Faci un link exchange/schimb de banner cu blogul http://sanatatesiviata.blogspot.com ? Daca da lasa-mi un comment pe blog! Multumesc!

  8. copiii sunt absolut fenomenali in incercarea lor de a descoperi lumea. Ne intorc inapoi propriile lectii pentru care suntem mai mereu nepregatiti.

    • Aşa este, Gabriela. Păcat că nu toţi părinţii au timp sau disponibilitate să aplece urechea la conversaţiile copiilor. Ar avea multe de învăţat. Bine ai venit, draga mea, mă bucur să te cunosc. 🙂

  9. placerea este reciproca. 🙂

  10. Pingback: Gala Premiilor ”În grădina cu idei” | În grădina cu idei

  11. Pingback: Decernarea premiilor ”În grădina cu idei” | În grădina cu idei

Lasă un răspuns

