Uraaaa şi… cu cortul !


Dragilor, gata, plec. Ne-am hotărât, în sfârşit, să plecăm, toţi trei într-o mult aşteptată vacanţă. Plecăm, pentru o săptămână (sperăm), cu cortul. Ne-am hotărât să facem traseul Bucureşti- Curtea de Argeş – Barajul Vidraru (cu oprire aici, pentru o zi) – Bâlea Lac (în vizită) – Transfăgărăşan – Sibiu – Râmetea (sau Rimetea), jud. Alba, unde vom poposi restul zilelor. Am înţeles că este superb acolo.

Pentru Victor, este prima experienţă cu cortul. De fapt, şi pentru mine, este, să zicem, prima oară şi jumătate. 🙂

La întoarcere, o să vă povestesc, din fir a păr.

Aveţi grijă de voi, vă pup şi să ne recitim cu bine. 🙂

P.S. Scuze pentru „cu cortul”. N-am găsit altă rimă!

38 comentarii

Din categoria călătorii, natură

38 de răspunsuri la „Uraaaa şi… cu cortul !

  1. altcersenin

    vacanta placuta! 🙂 asteptam impresii…

  2. Treci prin Pitești, sunt un ghid bun!!!

  3. Lady Io

    Vacanta frumoasa!

  4. Vacanţă plăcută să aveţi, dragilor! Gânduri bune!

  5. Diana Alzner

    Aveţi grijă de voi, dragii mei! 🙂 Vă doresc o vacanţă de basm. Şi vă aştept cu nerăbdare. 🙂

  6. starsgates

    Oho, ce vacanta aventuroasa!
    Asteptam povestile.:)

  7. Marian

    Va urez sa fiti in siguranta si sa aveti un timp excelent!- Marian

  8. Pingback: Inocentul – II « Ioan Usca

  9. Catrinel

    Vacanta frumoasa sa ai!Mare curaj din punctul meu de vedere …. sa pleci cu cortul.

  10. Pingback: Mor unicatele « Gabriela Elena

  11. Bravo.Ce frumos!Vacanta placuta si timp frumos , dragilor.Sa auzim numai de bine la intoarcere.Pupici

  12. Pingback: Drum spre devenire… (12) « Cristian Dima

  13. Pingback: Invitaţie « Mustăţi lungi, gheare lungi

  14. Pingback: Inocentul – III « Ioan Usca

  15. Pingback: Pe tablou « Nataşa

  16. dmd

    Dintr-o stare sufleteasca proasta mi-am inchis blogul.Ai grija de sufletul tau.Nu stiu daca mai revin.Sa fii iubita.

    • 😦 Trebuie să-ţi revii, în primul rând, sufleteşte, indiferent dacă vei mai reveni pe blog sau nu. Sper să ţiem, totuşi, legătura. Ai grijă de tine! Te îmbrăţişez.

  17. Pingback: Copilarie marcata… « Gabriela Elena

  18. Pingback: Azi nu citesc! « Link-Ping

  19. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Creație de diplomă, premiu și creație de parfum

  20. N-am avut ocazia pana acum sa plec in vacanta cu cortul.Avem o tara frumoasa,dar greu de vizitat.Te asteptam cu drag,cel putin eu…

  21. am atat de multe amintiri frumoase din calatoriile cu cortul dupa si pentru noi…..

    felicitari pentru alegere!
    este o experienta atat de frumoasa!

  22. Faci un link exchange/schimb de banner cu blogul http://sanatatesiviata.blogspot.com ? Daca da lasa-mi un comment pe blog! Multumesc!

  23. Pingback: Viata din frunzele moarte « Gabriela Elena

Lasă un răspuns

