D’ale lui Victor


Fiind supărată pe Victor că merge desculţ pe gresie, i-am spus că o să-i arunc toţi papucii, la gunoi.

– Da, dar am dat bani pe ei, cum să-i arunci? mă întreabă el contrariat.

– Păi dacă tot nu-i foloseşti, măcar să nu mai ocupe loc.

– Auzi, îmi zice, dar dacă tot am dat bani pe ei, nu-i dai, mai bine, altui copil ?

…..

P.S. Sunt în tranzit spre Bucureşti şi am rămas în urmă cu blogăreala. Le mulţumesc celor ce m-au pinguit şi promit să mă revanşez.

Vă mulţumesc şi celorlalţi, care m-aţi vizitat, vă pup şi să ne „auzim” cu bine!

8 comentarii

Din categoria copil, copilărie, D'ale lui Victor, de suflet..., inocenţă

8 răspunsuri la „D’ale lui Victor

  1. Sa ne uram de bine, caci de resimtit nu prea cred ca o sa avem sansa…

  2. Se vede că Victor le are cu economia. Mare afacerist scoţi din el… 🙂

  3. nu-ti merge cu aruncatul, ma tem ca nici cu altceva, va gasi replica, dar incearca: spune-i ca papuceilor nu le place sa stea fara piciorusele lui, sunt tristi;
    copiii stiu ca nu se poate, dar accepta ca pe un joc

  4. toata lumea este in deriva!
    nici noi nu mai gasim busola!

Lasă un răspuns

