La mulţi ani, mamă!


Azi este ziua mamei mele. La mulţi ani, mamă dragă, cu sănătate, să-ţi dea Dumnezeu viaţă lungă şi frumoasă, aşa cum meriţi!

O să reiau o poezie, pe care i-am dedicat-o:

Baladă pentru mama

Azi, când, la rândul meu,
mamă sunt şi eu
iar tu eşti bunică,
mamă, fiinţă unică,
vreau să-ţi scriu răvaş,
ţie, suflet uriaş,
să-ţi spun lucruri nespuse,
ce doar în gând au fost ascunse:
să-ţi spun cât te iubesc
pentru că sunt, să-ţi mulţumesc.
Şi mai vreau, măicuţă dragă,
să-mi fii alături viaţa-ntreagă,
să-mi spui poveşti chiar şi acum
la rându-mi, mai departe, să le spun,
să mă aştepţi mereu, în prag,
să mă-mbrăţişezi cu drag,
să-mi spui că mă iubeşti,
să-ţi spun că îmi lipseşti,
cu mâna ta cea mică
să-mi alungi orice frică,
orice teamă că n-aş putea
să fiu ca tine, măicuţa mea!

45 comentarii

Din categoria de suflet..., eveniment, La mulţi ani!, sărbătoare

45 de răspunsuri la „La mulţi ani, mamă!

  1. Pingback: Despărţirea « Ioan Usca

  2. LA MULŢI ANI şi din partea noastră şi MULTĂ SĂNĂTATE!
    Cristi şi Geanina

  3. La multi ani maicuta lui Adele!
    O, spunea si povesti? Minunat!

  4. La mulţi ani mămicii tale. Frumoasă dedicaţie i-ai făcut. Părinţii sunt cele mai frumoase suflete!

  5. Pingback: Grădina Labirint…(9) « Cristian Dima

  6. La mulţi ani! Noroc, fericire şi multă sănătătate, până la adânci bătrâneţe!

  7. Pingback: Cea mai frumoasă coadă « Nataşa

  8. liv

    superba poezia, superbe sentimentele,imi este dor de timpul petrecut impreuna de certurile pe diverse nimicuri, de momentele de copilarie vazute prin ochii inocenti de copil, de vocea mamei care ne dojenea.
    As da orice sa pot sa revedea filmul copilariei noastre! La multi ani mama!…La multi ani Ade! VA IUBESC PT CA SUNTETI SI FACETI PARTE DIN VIATA MEA….!!!

  9. Pingback: Dioramă – Sânge balcanic (95) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  10. La multi ani mamei 🙂

  11. La mulți ani fericiți mamei tale, dragă Adele!
    Multă sănătate, viață lungă și frumoasă!
    Emoționantă poezie, mama ta sigur e mândră de tine….să fiți fericite, să se bucure de nepoțel, să aveți bucurii! 🙂

  12. adakiss

    La mulți ani!
    De fiecare dată când mă gândesc la mama, îmi vine în minte poezia asta a lui George Coșbuc : http://www.poezie.ro/index.php/poetry/26974/index.html

  13. La multi ani mamei tale, Adela! Sa-ti traiasca o suta de ani sanatoasa! 😉

  14. adakiss

    nu m-ai întristat. Doar că mi-am amintit. Știi, e o tristețe pe care o suport cu zâbetul pe buze… Nu știu dacă are vreun sens…

  15. catrinel

    La multi ani!Sa va dea Dumnezeu multa sanatate si sa te bucuri de mama ta cat mai mult si sa ai puterea si intelepciunea sa apreciezi fiecare clipa alaturi de ea!La multi ani!

  16. „Cine are părinti, încă nu e pierdut,
    Cine are părinti are încă trecut.
    Ne-au făcut, ne-au crescut, ne-au adus până-aci,
    Unde-avem si noi însine ai nostri copii.
    Enervanti pot părea, când n-ai ce să-i mai rogi,
    Si în genere sunt si nitel pisălogi.
    Ba nu văd, ba n-aud, ba fac pasii prea mici,
    Ba-i nevoie prea mult să le spui si explici,
    Cocosati, cocârjati, într-un ritm infernal,
    Te întreabă de stii pe vre-un sef de spital.
    Nu-i asa că te-apucă o milă de tot,
    Mai cu seamă de faptul că ei nu mai pot?
    Că povară îi simti si ei stiu că-i asa
    Si se uită la tine ca si când te-ar ruga…”

    Versuri Adrian Paunescu.

    La multi ani pentru mama ta,sanatate si liniste !

  17. Marian

    Azi e ziua mamei tale, miine este ziua ta,
    La multi ani la amindoua,sanatate, fericire,va doresc din partea mea…,

  18. Pingback: Oraşul văzut de sus « Ioan Usca

  19. Inca un „La multi ani” din toata inima , pentru mama ta!E minunat sa stii ca undeva inca esti copilul cuiva , ca ai o persoana care niciodata nu te va dezamagi, care te va iubi neconditionat si care iti va alina durerile atunci cand e cazul!Pretuieste o cat de mult poti , draga mea Adela , iubeste o la fel de mult caci e MAMA.Cat mi as dori sa fac si eu lucrurile astea, cat mi as dori sa fac …..multe cu ea ……:( 😦 😦

  20. Iulia

    La Multi Ani, mamei tale si tie! Un pic cu intarziere, dar va doresc tot binele din lume! Am lacrimi in ochi, foarte emotionanta poezia! As vrea sa scriu mai multe, dar nu imi gasesc cuvintele! Asa frumoase poezii scrii! Imi plac foarte mult si au rezonanta in sufletul meu! O zi superba!

    • Draga mea, nici eu nu am cuvinte să-ţi mulţumesc pentru cuvintele tale. Nu pot decât să mă bucur că mă vizitezi şi că-ţi face plăcere acest lucru. Apropo, ai vreo adresă de blog? Nu este afişată decât adresa de e-mail.
      Te pup.

  21. Iulia

    Nu am blog, insa am bloguri preferate 😀 Al tau este unul dintre ele. Te-am descoperit prin intermediul blogului shorichitzului Dei, Catrinel e verisoara mea.

Lasă un răspuns

