15 iunie 2010


ROMÂNIA – 15 IUNIE 2010 – se joacă ultima carte?

Cap sau pajură?

6 comentarii

Din categoria întrebări şi răspunsuri

6 răspunsuri la „15 iunie 2010

  1. E una dintre cărţi. Cred că prin septembrie vine deratizarea. dacă va fi azi, nicio supărare!…

  2. Daca e cap castiga ei,daca-i pajura pierdem noi.Speranta nu e ca vom trai mai bine,ideea e sa scapam de un rau mai mare pentru unul mai mic.
    Uite ca m-am intors fix in ziua motiunii…

  3. Pingback: In atentia cititorilor « Andreihappyday's Blog

  4. dionisa

    cu pesimismul ce mi-e caracteristic o sa fiu realista… ca e cap sau pajura, nu stiu daca ne va ajuta in vreun fel… parerea mea e ca, indiferent de rezultat, tot inspre raul nostru, al celor mici, ne indreptam… dar, sa dea DD sa fie altfel decat zic eu! ca mare nevoie am avea.

Lasă un răspuns

