Am fost şi noi


Am fost ieri în parcul Tineretului şi am lăsat donaţiile noastre. Nu am văzut exact câte s-au strâns, pentru că am ajuns spre sfârşit, motiv pentru care nici nu avem poze. 😦  Dar, cu siguranţă, copiii din centrele de plasament ale sectorului 4 vor fi un pic mai veseli. Au fost foarte mulţi voluntari implicaţi, care au muncit enorm pentru acest proiect. Toată admiraţia mea pentru ei!

P.s. 1. Am amintit despre faptul că am fost, numai pentru că, popularizând evenimentul, cât am putut, nu vreau să se creadă că sunt bună doar de dat sfaturi. 🙂

2. Parcul Tineretului arată superb. Aţi fost de curând?

8 comentarii

Din categoria campanii, copil, de suflet..., eveniment, prietenie

8 răspunsuri la „Am fost şi noi

  1. Pingback: Am fost şi noi | Cuttingart News Blog

  2. Pingback: Poze emailate -13 « Link-Ping

  3. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 21) « Blogul lui Teo Negură

  4. Pingback: If only and only if « Adakiss's Blog

  5. Pingback: Zodia pești – Sânge balcanic (88) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  6. Marian

    Toata admiratia pentru faptul ca va implicati in astfel de proiecte extrem de importante pentru sanatatea si viata copiilor.Oricum geatul nu este surprinzator avind in vedere marea ta dragoste si pasiune pentru cei mici! Ce sa mai spun?! Keep up the good work!

  7. Pingback: Duminica « Blogul Cojocarilor

Lasă un răspuns

