Campania umanitară „Fii părintele meu pentru o zi!”


UPDATE: A murit şi Jean Constantin! 😦  Să-i fie ţărâna uşoară!

–––––––––––––––––––––––––––––-

1 Iunie e ziua copilului TAU dar si a celor 600 de copii din centrele de plasament din sectorul 4. Vino la specatolul din parc si doneaza o jucarie.
Citeste aici detaliile si intreba-ma cu ce ma poti ajuta. Vei primi in schimb 600 de zambete.
http://www.causes.com/causes/486246/about
Multumesc mult
.”

Aceasta este invitaţia pe care am primit-o pe Facebook. Am confirmat participarea şi, la rândul meu, o lansez, mai departe, tuturor celor care sunt din şi în Bucureşti şi pot să participe:

Data: 30 mai 2010
Ora: 11:00 – 17:00
Locaţie: Parcul Lumea Copiilor (Tineretului).

Invitaţia este lansată tuturor, dar aş adresa-o, în mod special, prietenilor mămici şi tătici:

Daniela Alexandrescu, Călin Hera, fam. Cojocaru, Laura Frunză, Daniela Tone, Smaranda, Cristinei C., Danei B. (sper că nu am uitat pe nimeni; dacă da, nu mi-o luaţi în nume de rău, nu a fost cu intenţie. 🙂 )

18 comentarii

Din categoria campanii, copil, copilărie, de suflet..., eveniment

18 răspunsuri la „Campania umanitară „Fii părintele meu pentru o zi!”

  1. Pingback: Curiozitate? Convingere? Fanatism? Limitare? « Ҩ Gabriela Elena

  2. Pingback: Ce vrăji a mai făcut Basheascka mea « Gabriela Savitsky

  3. Diana Alzner

    Bravo, Adele! Acei copii trebuie ajutaţi; au nevoie de dragoste, mai mult decât de jucării.

  4. Multam pentru nominalizare. Desigur ca o sa ma implic si o sa partiucip la aceasta campanie. Am cateva lucrusoare noi pe care cautam sa le dau cuiva. Cred ca sunt binevenite. O sa cumpar si niste jucarii, vad cum fac.
    De promis nu promit pt ca nu stiu ce se poate intampla pana atunci. In principiu vin. Va imbratisez.

  5. Pingback: Taras « Nataşa

  6. Multumim pentru invitatie. Vom veni negresit.

    Cu drag,
    Daniela

  7. Cand eram mica, impreuna cu mama si tata am adunat din jucariile si hainutele care nu-mi mai erau bune si am dus la o casa de copii doua cutii mari, pline.
    Desi eram copil, nu pot sa uit expresia de fericire din ochii lor la vederea jucariilor, in mod special.
    Te felicita pentru initiativa, Gabriela, copil inca…! 😛

    • Gabriela, mulţumesc mult. Iniţiativa evenimentului nu-mi aparţine, eu doar am transmis mesajul mai departe, încercând să-l fac cât mai cunoscut. Cam atât. Bine, în afară de faptul că vom fi acolo, duminicâ şi vom face şi noi nişte donaţii. Victor abia aşteaptă. Şi, dincolo, de faptul că mă bucur să fac ceva, cat de puţin, pentru copilaşii aceia, vreau ca Victor să crească în spiritul compasiunii pentru alţii mai puţin norocoşi decât el, să înveţe să ajute, cât poate şi să dăruiască. Merci, înca o dată, pentru gândurile tale bune, copil drag! 🙂

  8. Pingback: XBox 360- Project Natal- O realitate fictionala care cucereste « Ҩ Gabriela Elena

  9. Pingback: Premianții concursului de creație literară “Aripi de dor” – Metamorfoze – Medgidia 2010 « Cosmin Stefanescu's Blog

  10. Nu pot decat sa va sustin cu gandul si cu vorba, de la radio, acolo unde nu ratez nicio ocazie sa-i sfichiuiesc pe nemernicii de guvernanti.
    In rest, sa-l ierte Dumnezeu pe Jean Constantin. Nu-mi sta in obicei sa plang si cateodata asta doare…

  11. Laura Frunza

    O sa incerc sa ajung si eu duminica in Tineretului, daca e frumos afara, bineinteles cu o jucarie pentru copiii din Centru de zi.

  12. Pingback: Băiatul mamei « Stropi de suflet la vedere

  13. Pingback: Campania umanitara “Fii parintele meu pentru o zi” « Slalom printre cuvinte's Blog

Lasă un răspuns

