Cum spuneam, am comis-o!


Despre asta este vorba:

Prima mea carte de poezii. Un vis împlinit… 🙂 Este în lucru (îmi dau de furcă ilustraţiile) şi cartea cu poezii pentru copii, în care voi fi coautoare, alături de Victor. 🙂  Ambele apar la Editura „Ars Docendi”.

Sper că nu v-aţi supărat că m-am jucat un pic cu voi, dar aşteptam să iasă de la tipar şi nici nu mi-o luaţi în nume de rău că mă laud. Însă este prea mare bucuria să nu o împărtăşesc cu voi. Sper să reuşesc să organizez şi o lansare a celor două cărţi; de fapt, două: una în Bucureşti şi una în Rm. Vâlcea.

Aceste două cărţi sunt cadoul meu pentru Victor şi pentru familia mea. Cine ştie, poate vor mai urma şi altele… 🙂

Vă mulţumesc că aţi intrat în jocul meu! Sunteţi nişte prieteni adevăraţi!

61 comentarii

Din categoria poezii, poezii de dragoste, poezii pentru copii, recurs la prea multă realitate

61 de răspunsuri la „Cum spuneam, am comis-o!

  1. dmd

    Felicitari Adela.Ma bucur foarte mult pentru tine si realizarile tale.Era pacat sa nu ai si aceasta confirmare a talentului tau.Cu bine.

  2. Felicitari! Cu siguranta vom cumpara ambele volume… si pe cele care vor urma! Astept cu nerabdare sa le citesc, si nu o voi face din curiozitate, ci din placere! Ma bucura nespus, aceasta realizare! 😉

  3. Sincere si prietenesti felicitari!!!

  4. Felicitările mele ţi le-am oferit deja deşi nu vor fi niciodată suficiente pentru talentul tău. Dar zi-mi, te rog, cum aş putea să fac şi eu rost de ele dacă nu locuiesc în România? Editura are şi un serviciu de comenzi online internaţional?

    • Şi eu îţi mulţumesc, încă o dată pentru toate cuvintele tale frumoase. Cum îţi spuneam, deocamdată, nu este nimic stabilit, din punctul ăsta de vedere. Mă bucură nespus că le vrei, cum voi avea detalii, vom găsi o soluţie. 🙂

  5. Cred ca e minunat sa te gandesti cum oamenii vor spune: ”Caut si eu cartea Adelei Onete…” ,iar Victor cred ca e cel mai fericit copil,cu o asa mamica.

    Te pup si iti doresc succes in tot ce faci,idei cat mai frumoase si sper ca poeziile tale sa ajunga in sufletele cat mai multor oameni,pe mine cel putin,m-au cucerit.
    Iti multumesc de prietenie !

  6. Este minunat! Este firesc să fii fericită… este o mare bucurie să vezi că munca ta este apreciată… Felicitări!

  7. Pingback: MUSAFIR «

  8. Pingback: Criogenie – Sânge balcanic (85) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  9. Marian

    Good job! Sper ca acest inceput sa fie de bun augur si sa’ti dea puterea si mai ales increderea in tine ca cea ce faci, faci bine, cu dragoste, talent, dar si cu dorinta de a aduce bucurii pentru copii, mai mari, mai mici, sau chiar adulti, caci noi cu toti pastram un pic din inocenta celor mici…,

  10. Diana Alzner

    Adela, mă bucur din toată inima pentru tine! Este un lucru remarcabil pe care l-ai făcut pentru Victor. Te admir!
    Sper că ne vei spune cum putem procura cartea. 🙂
    Felicitări şi la mai multe!
    Diana

  11. Felicitari, Adela. O realizare deosebita. 😉 O sa cumpar si eu cartile si le voi lectura cu mare placere. Ma bucur ca ai impartasit cu noi din bucuriile tale. Un talent ca al tau trebuie recompensat. Pupici. 😉

  12. Vă mulţumesc, TUTUROR, pentru prietenia voastră şi gândurile bune. Nu ştiu cum să vă arăt ce înseamnă ele pentru mine. Dacă aş putea să-mi scanez lacrimile…. sau îmbrăţisările… sau măcar să le trimit în plic, aş face-o.
    Vă mulţumesc şi mă înclin!

  13. Sa fie intr-un ceas bun!

  14. Adela, draga mea, ma bucur foarte mult pentru tine, mai bine zis traiesc bucuria prin tine, deoarece acesta este si visul meu, acela de a scrie. Cum inca tot ceea ce tine legat de scoala ma tine inca departe de acest vis, sunt fericita atunci cand vad aripi care s-au deschis si zboara…
    FELICITARI, DIN TOATA INIMA! 😀

  15. Draga Adela, ma bucur si te felicit! Am cunoscut cativa scriitori foarte buni in blogosfera si sunt mandra ca sunt prietenii mei! Sper sa gasesc si eu cartea, sunt curioasa. Am convingerea ca e plina de surprize placute! Mult succes! O zi frumoasa! 🙂

  16. adakiss

    Felcitări!

  17. Felicitări! Fie un început roditor!…

  18. Aby

    Felicitari, Adele si succes in continuare, caci il meriti pe deplin . Sincer, ma bucur pentru tine. Un motiv in plus ar fi si Rm Valcea. Imi este un loc tare drag.

  19. christine

    Draga mea, te felicit din toata inima pentru visul acesta implinit si-ti doresc in continuare cat mai multe realizari de acet gen. Asa cum spune toata lumea de pe aici , ai un talent aparte si un stil al tau. Ma bucur foarte mult cand vad oameni fericiti pentru ca au realizat ceva, iar in ultimul timp, chiar daca nu ne-am vazut prea des, am simtit ca esti mai relaxata si chiar razi cu tot sufletul ceea ce nu am vazut foarte des la tine. Deci, daca scrisul este o terapie pentru sufletul tau, fa-o in continuare. Eu iti doresc mult succes!

  20. Pingback: Lume, lume! – 3 « Link-Ping

  21. vai, ce frumos! Felicitari din toata inima! Sper sa ai parte de mai multe bucurii din astea si de altele pe care ti le doresti! Si stiu ca o sa urmeze, fiindca ai un suflet bun si poeziile tale emana bunatate, liniste, impacare, lumina. Mult succes inainte! Ma bucur pentru tine!

  22. As spune ca Victoras e chiar autor (nu coautor)
    Felicitari si multe impliniri mai departe!

    • 🙂 Da, va fi în cea de-a doua carte, care este în pregătire, cea cu poezii pentru copii, în care vor fi incluse şi poezioarele pe care le-a făcut pentru mami.
      Te pupăm!

  23. starsgates

    Felicitări adele! La cât mai multe!:)

  24. Sa zboare copilul, acum are si aripi… Felicitari 🙂

  25. Pingback: Cărţi noi « Ioan Usca

  26. Pentru visul tau implinit, felicitari, din suflet, Adele!
    Si, din partea mea, un mic si cochet premiu! 🙂

  27. Adela, cu problemele mele, abia acum am aflat vestea cea mare! Felicitări din tot sufletul şi la mai multe! Abia aştept să ne dai lincul editurii pentru a putea comanda si noi cărţile tale şi evident ale lui Victor! Mă bucur mult că am prilejul să mă sdresez direct unei autoare ce promite mult ! Poate voi avea prilejul trecând prin Vâlcea, după ce voi avea cărţile să-ţi fur o dedicaţie şi un autograf! Te îmbrăţişez!

    • Mulţumesc din suflet, Aurora. Mă onorează cuvintele tale. Deocamdată, distribuţia este „în aer”, din cauză că aştept să public şi cea de-a doua carte.
      Te îmbrăţişez, cu drag.

  28. Ce faaaain!!!

    Felicitări!

    Mă bucur mult si abia astept să am cartea ta. Să bati toba cât de tare poti ca să anunti lansarea, bine?

  29. Pingback: Poezii între azi si mâine « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  30. Pingback: Premiu!!! « Adakiss's Blog

  31. Catalin

    Am ieşit puţin din bârlog pentru a-ţi spune şi eu FELICITĂRI! Din tot sufletul, FELICITĂRI!

  32. Bau! I’m back in black! 🙂
    Bravos! Splendid! Să ne anunți de cînd să căutăm în librării. Succesuri multe și cât mai multe cărți!

    Te sărut!

  33. Pingback: Apă de ploaie, poezie în suvoaie « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  34. Georgeta ( Scumpi)

    Buna draga Adela,
    Noi asteptam cu nerabdare lansarea. Un asa talent, pe care nu orice om de rand il poseda, trebuie confirmat. Ma bucur mult ca ai luat decizia sa editezi poeziile, vom fii prezenti la lansare, iti vom cumpara si citi cu mare drag cartile. Iti doresc mult succes in acest domeniu! Scumpi B.

    • O, ce surpriză, draga mea! Bine ai venit! Mulţumesc din suflet pentru gândurile frumoase! Mă bucur să vă am la lansare, sunteţi invitaţi de seamă. 🙂
      Te îmbrăţişez, cu drag!

  35. Pingback: Cu ce am plecat de la Bookfest « Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

