Am comis-o!


Ghiciţi ce?

Va urma! 😉

28 comentarii

Din categoria Uncategorized

28 de răspunsuri la „Am comis-o!

  1. Sa nu fie rea de tot, ai grija!

  2. Pingback: No Băsescu&Boc Day! « Gabriela Savitsky

  3. Hai sa imi incerc norocul la ghicit….Deci: pe cand lansarea?

    So?

  4. am impresia ca mi-am gasit nasul cu suspansul!

  5. Pingback: Premiul bloggerului prietenos « Ҩ Gabriela Elena

  6. domeniu personal? 😀

  7. hmm… greu! … dar promit sa nu ma las pana nu te plictisesc si ne spui! 😛
    publici o carte? 🙂 sau scrii pentru ceva publicatie de soi?

  8. Eu la ghicit nu ma pricep si, cum sunt mai noua aici, ma las dusa de valul celorlalte comentarii…( to give it a shot, cred ca trebuie sa te felicit pentru premiul blogger prietenos, aici banuiesc ca vei da mai departe premiul; cat despre ce „va urma” i really don’t know ;))

  9. offf! capu’ meu de repezita!!! Ce mi-o fi trebuit sa scriu doua variante in acelasi comment??!!??

    😉 – la care dintre variante??

  10. Nu prea ma pricep la ”ghicit”.
    Nu stiu,pica Basescu,ce veste buna ne aduci 😆 ?

  11. pai spune-ne! vrem sa stim EXACT si IN DETALIU despre ce este vorbirea. 🙂
    … oricum, ne bucuram pentru si alaturi de tine! 😉

  12. se vede ca e ceva de bine 🙂 dupa emoticoanele radioase 🙂 ma bucur daca-i asa!

  13. Napocel

    O altă zi mai luminoasă decât cea de acum 2 luni! 😉

  14. Tot trec pe aici,poate-poate…Inca ne mai tii pe jar 🙂

Lasă un răspuns

