Tot d’ale lui Victor


Ce să fac, dacă am resurse? 🙂

Când Victor face lucrurile aşa cum trebuie (ştiţi şi voi: se spală pe mâini când trebuie, fără invitaţie specială, îşi strânge jucăriile, bate la uşă la baie, înainte să intre, se poartă frumos cu copiii, etc. etc. ), îi spun că sunt mândră de el şi-i dăruiesc „stele”, aşa cum, atunci, când mă supăr pe el, primeşte bile negre.

Astăzi, a fost foarte ascultător şi i-am spus că sunt mândră de el.

El mă întreabă:

– Şi câte stele îmi dai?

-Un cer plin de stele.

Iar el îmi răspunde, serios:

– Ce frumos! Merci, dragă!

9 comentarii

Din categoria copil, copilărie, D'ale lui Victor, inocenţă

9 răspunsuri la „Tot d’ale lui Victor

  1. starsgates

    :))),,- Ce frumos! Merci, dragă!,, …că ne-ai povestit şi nouă.:)))))

  2. E un dulce, dragul de el, draga! 😛

  3. Vezi, trebuia sa mai pastrezi un colt de cer plin de stele, sa ai si pentru alta data! 😉
    Asa ai terminat toata provizia de stele.
    N-ai pastrat nici o cometa macar? 😛

  4. un cer plin de stele, sa se joace Victoras cu ele

  5. adakiss

    Merci, dragă! 🙂
    Of, eu am zis că e un scump, și am avut dreptate!

Lasă un răspuns

