Change or die!


Schimbă-te (adaptează-te) sau dispari! Aşa se spune. Dar cât să ne mai adaptăm? Câtă putere de schimbare să avem? De unde resurse? Câtă minte şi cât suflet să mai amputăm? Nu ne mai guvernează nici măcar legile junglei. Acelea sunt mai juste. „Din haos, Doamne, am apărut” şi ne-am întors în haos! Ne este „sete de repaos!” Atâta sete şi atâta nevoie de repaos. Suntem obosiţi, îngenuncheaţi, umiliţi… Atât de, încât, uneori, aproape că ne dorim să nu ne mai schimbăm… Ar fi mai laş, dar mai simplu… Spre norocul nostru, însă, încă mai găsim resorturi de a merge înainte, chiar târându-ne…

În momentul acesta, mi-aş dori să fiu râmă. Să am puterea naturală de regenerare, fără atât de multă durere…

Pe de altă parte, se spune: „Poartă-te cum vrei să fii şi vei ajunge să fii cum te porţi” (Bob Dylan).

Deci, suspendaţi între cer şi pământ, între iad şi rai…

10 comentarii

Din categoria întrebări şi răspunsuri, gânduri, recurs la prea multă realitate

10 răspunsuri la „Change or die!

  1. O da, legile junglei sunt drepte, de multe ori le-am invocat

  2. dmd

    Nu mor caii,cand vor cainii.Eu nu vreau sa ma schimb,decat daca pot in bine si nici nu am sa mor decat cand voi accepta asta.Sa-ti fie bine.

    • Este adevărat, nu mor caii când vor câinii! Dar, nici bine nu le este când sunt încolţiţi din toate părţile….
      Numai bine şi ţie şi reverenţă pentru că ai ales „keep walking”.

  3. Diana Alzner

    E vina noastră că ne lăsăm umiliţi.

  4. În om e lupta între aceste două forţe. Şi el, prin liberul arbitru, alege de care parte e.
    Suntem atât de deterioraţi sufleteşte pentru că ne hărţuiesc în fiecare zi cu altceva. Am pus pe blog mai în spate tehnicile lor de manipulare. E important să fii mereu treaz. Şi să-ţi goleşti mintea de icon-urile manipulărilor lor.
    🙂

    • Da, de acord cu tine. Dar ştii ce mă nelămureşte? Ne purtăm cu toţii, sau, mă rog, aproape cu toţii, ca şi cum am fi avut o revelaţie. Ca şi cum, până acum, ar fi curs lapte şi miere şi, dintr-o dată, curge numai venin. Parcă am fost hipnotizaţi şi ne-am trezit brusc într-o lume şi o viaţă pe care nu le mai recunoaştem. Helllooo!!!! Aşa a fost şi ieri, şi anul trecut şi acum patru ani, etc., etc. Iar noi ne-am asumat toate astea. Ba, mai mult, le-am ceut „bis”. Creştineşte, am întors şi celălalt obraz.

  5. Pingback: (DEZ)INFECŢIA NAŢIONALĂ «

  6. Pingback: Amprente pe suflet « Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.

  7. Pingback: Poze emailate – 9 « Link-Ping

Lasă un răspuns

