Plăsmuire


Te-am plăsmuit din gânduri vinovate de iubire,
te-am decantat din mireasma florilor de tei,
te-am cioplit din vise şi din dăruire,
te-am modelat din şoapte – să tăcem în doi.

Te-am desenat cu tuşă de rouă şi de răsărit,
ţi-am privit conturul cum se topeşte-n noi,
te-am inventat din cioburi de curcubeu rănit
şi te-am ascuns în suflet – să tăcem în doi.

Te-am plăsmuit din nopţi agăţate în colţ de stele,
te-am conturat cu degetul înmuiat în lună,
te-am cules din lacrimi mari, de albăstrele
să tăcem în doi, mereu pribegi şi pururea-mpreună.

6 comentarii

Din categoria poezii, poezii de dragoste

6 răspunsuri la „Plăsmuire

  1. dmd

    Frumoasa poezie.Sa-ti fie bine.

  2. Remarc o strofă foarte bună:

    ”Te-am desenat cu tuşă de rouă şi de răsărit,
    ţi-am privit conturul cum se topeşte-n noi,
    te-am inventat din cioburi de curcubeu rănit
    şi te-am ascuns în suflet – să tăcem în doi”…

    O zi bună să ai!

  3. Excelentă poezie, Adele.
    E plină de iubire, asemeni sufletului tău.

Lasă un răspuns

